Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Review Fractal Design Define S Productkoppeling

Pagina: 1
Acties:

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:53

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
In de review: reviews: Fractal Design Define S: uitbreiding van de Define-behuizingen hebben jullie de pricewatch: Fractal Design Define S - Window getest.

Terwijl in de productkoppeling onder het kopje 'Lees meer over' de versie staat zonder window: pricewatch: Fractal Design Define S

Verder is in de conclusie wel het juiste product gekoppeld, maar klopt:
Prijs bij publicatie: € 84,-
Waarschijnlijk niet, gezien dit heel toevallig de prijs is van de versie zonder window.

Kan dit aangepast worden, of is hier bewust voor gekozen?

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:49
Tevens;
De processor wordt op vrij constante temperatuur gehouden en de koeler van de GTX980 doet ook zijn best de gpu op ongeveer 80 graden te houden
In de grafiek erbij staat 60 graden.

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
@ rens-br
Koppelen bij het kopje 'lees meer over' kunnen we alleen op productgroepniveau doen helaas. Daarom staat bv bij een tv-review een hele serie en niet de uitvoering die getest is gekoppeld. Daar heeft PW voor gekozen, kan ik dus niet aanpassen :(
De prijs bij publicatie kan ik wel even aanpassen.

@ Pendora:
In de grafiek staan de relatieve temperaturen tov kamertemperatuur (om eerlijk te kunnen vergelijken, want kamertemperatuur kan bij ons varieren van 20 tot 22 graden). In de tekst heb ik de 'echte' temperatuur genoemd.