Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Enki
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 10:33
Weet iemand eigenlijk of er ook een Media Monkey app voor WP8.1 is? Ik kan die app wel op mijn Surface installeren, maar als ik hem zoek via mijn Lumia 640 dan is te onvindbaar...

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-11 14:38
Wat heb je zelf al gevonden?
Media Monkey is niet beschikbaar voor Windows.
Zelf ben ik sinds kort van zbox overgestapt naar Core Music Player. Erg fijne muziek player.

• Enki
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 10:33
Als ik zelf iets gevonden had, hoefde ik anderen niets te vragen... :+

MediaMonkey is er zeker wel voor Windows, maar kennelijk alleen voor x86 en Android en niet voor WP8.1

Aangezien de telefoon zoekfunctie - in tegenstelling tot die op de desktop - in de Microsoft Store wel vaker apps niet (of moeilijk) laat zien, en ik uiteraard lang gezocht heb, leek het me als laatste poging de moeite waard er een topic aan te wijden.

Ik zoek specifiek MM voor WP8.1 omdat er dan betere synchronisatiemogelijkheden met MM voor Win 8.1 op de pc zouden zijn.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein