Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zelfrijdende auto aanrijding - video speelt niet

Pagina: 1
Acties:

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37
Op nieuws: Lichtgewonden bij botsing op zelfrijdende auto Google speelt de video bij mij niet (Chrome 43.0.2357.132 m op Windows 8.1), maar wel op de bronpagina.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Ik stuur hem even opnieuw naar de encoder.

Ik ben helemaal geen stagiair

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37
Apart... hetzelfde voor de video in nieuws: Oculus koopt start-up voor hand-tracking

Waarom linken jullie niet gewoon de bronvideo in? Dat is gewoon Youtube...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Ook na opnieuw converteren werkte het inderdaad niet, dus ik heb weer even de oorspronkelijke video terug gezet. Zal ik ook nog even doen bij de Oculus-video.

Over het algemene rippen we juist video's en serveren we het via onze eigen player, tenzij dat bezwaren oplevert (we doen het over het algemeen alleen met ter promotie bedoelde video's van grote bedrijven, die er geen problemen mee zullen hebben.) Dat heeft verschillende voordelen, bijvoorbeeld privacy: je hoeft geen cookies in te leveren bij YouTube als we onze eigen player gebruiken. Ook blijft de video beschikbaar als de oorspronkelijke video (of heel YouTube, je weet het niet!) ooit verdwijnt.

Ik ben helemaal geen stagiair