Beste medetweakers,
Om te beginnnen: Ik heb werkelijk waar GEEN idee of dit het juiste topic is. Mocht ik er gruwelijk naast zitten zou een modje dan deze de goeie kant op kunnen schoppen?
Mijn probleem: Ik heb een GPS tracker gekocht welke op de + en - moet aangesloten worden. Nou ben ik nog wel slim genoeg dat ik dit kan
Echter zit er ook een draad bij om op de ACC aan te sluiten. Nu bouw ik deze in op mijn motor welke geen echte ACC heeft. Denken jullie dat het mogelijk is om deze op de koplampen (stadslicht) aan te sluiten? Deze staan op een (mijn) motor altijd aan als het contact aan staat.
Ik denk zelf dat dit moet lukken aangezien er in de handleiding staat: "Als u deze niet nodig heeft, kunt u deze (de ACC) draad parallel aansluiten op de positieve". Het lijkt mij dus dat die kabel bedoelt is om 12V te ontvangen, net als op mijn koplampen staat.
Wat denken jullie hiervan? (Ik ben niet heel erg thuis in de elektronica).
Ik hoop dat een lieve mede-tweaker een antwoord voor me heeft
Om te beginnnen: Ik heb werkelijk waar GEEN idee of dit het juiste topic is. Mocht ik er gruwelijk naast zitten zou een modje dan deze de goeie kant op kunnen schoppen?

Mijn probleem: Ik heb een GPS tracker gekocht welke op de + en - moet aangesloten worden. Nou ben ik nog wel slim genoeg dat ik dit kan
Ik denk zelf dat dit moet lukken aangezien er in de handleiding staat: "Als u deze niet nodig heeft, kunt u deze (de ACC) draad parallel aansluiten op de positieve". Het lijkt mij dus dat die kabel bedoelt is om 12V te ontvangen, net als op mijn koplampen staat.
Wat denken jullie hiervan? (Ik ben niet heel erg thuis in de elektronica).
Ik hoop dat een lieve mede-tweaker een antwoord voor me heeft