const { signature } = await fetchProfile()
Het icoon in m'n taakbalk moet ik echter wel aan wennen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Is dat al een maand geleden
Gebruik Spotify dagelijks maar was bij mij pas vandaag zichtbaar
Ps: heb even de aangepaste .app versie op dropbox gezet mocht iemand interesse hebben :
https://www.dropbox.com/s...7367AAp1PIHkJmFdwr8a?dl=0
in je applications folder je spotify .app replacen met deze en zou het goed moeten zijn
Alhoewel ik het in het geval van Spotify niet lelijk vind. Bedoelen jullie gewoon het icoon van Spotify?? In de app zelf zit zowat geen groen.
Het icoontje inderdaad en de "Progress bar" van de track die je luistert.AzzKickah schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:11:
Beetje hetzelfde groen als een bepaald ander spuuglelijk logo.
Alhoewel ik het in het geval van Spotify niet lelijk vind. Bedoelen jullie gewoon het icoon van Spotify?? In de app zelf zit zowat geen groen.
Aangenomen dat je het over de kleur van het Tweakers-logo hebt (een kleur die exact hetzelfde is als die van het oude logoAzzKickah schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:11:
Beetje hetzelfde groen als een bepaald ander spuuglelijk logo.
Zonder hier een discussie over het nieuwe Tweakers-logo te beginnen; ja die bedoelde ik. En in het midden ongeveer bovenaan waar het Spotify-icon zeg maar het lichtste is, is die kleur bijna spot on.NMe schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:52:
[...]
Aangenomen dat je het over de kleur van het Tweakers-logo hebt (een kleur die exact hetzelfde is als die van het oude logo): die lijkt wel op de oude kleur van Spotify maar in de verste verte niet op de nieuwe kleur.
Én in het oude Tweakers-logo was het niet lelijk.
Ik vind het huidige Spotify-logo toch echt niet lelijk..? En ook de groene accentjes in de app zelf niet.
Daarbij was 't me niet eens opgevallen dat het uberhaupt veranderd was
Die accentjes in de app vind ik ook niet zo erg, maar dat logo op mn taskbar... Toen het net veranderd was dacht ik gewoon dat er wat mis was met mn scherm..AzzKickah schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:17:
[...]
Zonder hier een discussie over het nieuwe Tweakers-logo te beginnen; ja die bedoelde ik. En in het midden ongeveer bovenaan waar het Spotify-icon zeg maar het lichtste is, is die kleur bijna spot on.
Én in het oude logo was het niet lelijk.
Ik vind het huidige Spotify-logo toch echt niet lelijk..? En ook de groene accentjes in de app zelf niet.
Daarbij was 't me niet eens opgevallen dat het uberhaupt veranderd was
Je omschrijft het oude logo. Update Spotify eens en ervaar de gruwel.AzzKickah schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:17:
[...]
Zonder hier een discussie over het nieuwe Tweakers-logo te beginnen; ja die bedoelde ik. En in het midden ongeveer bovenaan waar het Spotify-icon zeg maar het lichtste is, is die kleur bijna spot on.
Én in het oude logo was het niet lelijk.
OhwNMe schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:36:
[...]
Je omschrijft het oude logo. Update Spotify eens en ervaar de gruwel.
Ik krijg geen update gepushed en kan nergens een update forcen..
Nou ben ik wel heel erg benieuwd
Doen die 'je-bent-gequote'-notifications het niet meer?
[ Voor 10% gewijzigd door AzzKickah op 16-07-2015 23:09 ]
The devil is in the details.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Dit topic is gesloten.
![]()