Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hulp nodig bij migreren MS outlook berichten en contacten

Pagina: 1
Acties:

• lazonell
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08-2019
Beste tweakers,

Ik wil mijn outlook 2010 berichten en contacten overzetten naar een ander email programma. Welk gebruiksvrindelijke email client kan ik het beste gebruiken?

Ben een simpele gebruiker, wie kan mij helpen?

Alvast dank voor evt reacties.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
Mailstore Home

En je contactpersonen even exporteren naar een csv zodat je die ook veilig hebt gesteld.

[ Voor 85% gewijzigd door aZuL2001 op 16-07-2015 18:31 . Reden: aanvulling ]

Abort, Retry, Quake ???

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48

TheVMaster

Moderator WOS
De laatste keer dat ik keek was Outlook geen Windows Client >> MOVE

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik begrijp de vraag niet. Je wilt migreren naar een willekeurige mail client, als het maar geen Outlook 2010 is? Dan zou ik zeggen, migreer naar Outlook 2013, da's het makkelijkste ;)

Je doel is naar ik aanneem niet de migratie, maar het overstappen naar andere mail client: wat zijn je verdere wensen en eisen / welke heb je bekeken / waar twijfel je? (Overigens zou ik gebruiksvriendelijkheid niet een reden vinden om over te stappen; wat dat betreft doet m.i. Outlook het prima. Althans wordt het niet per se beter bij een ander).

Ik zou tegenwoordig overstappen naar bijv. Google mail of Outlook.com. Dan geeft bijv. www.msoutlook.info/question/765 een stappenplan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)