The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Dit is expres gedaan, juist om de reden die je noemt: Ze zijn technisch verder hetzelfde, op de opslagcapaciteit na. Ook in bijna alle andere categorieen zie je dit terug. Enkelen zijn wel uitgesloten, zoals Solid State Drives, waarbij de prestaties over het algemeen toenemen bij een grotere capaciteit.rimave schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:19:
Ok, toegegeven, de kaartjes verschillen natuurlijk alleen in memory grootte van elkaar. Voor de rest zijn ze identiek, maar ik vindt het toch vreemd dat ik bij de 128GB variant de reviews van de 32, 16 en 64 GB te zien krijg:
pricewatch: Samsung Evo microSDXC 128GB
Wel zou er een switch aanwezig moeten zijn, waarbij je kan kiezen of je reviews van alle uitvoeringen of alleen die specifieke uitvoering zou willen zien. Die switch lijkt ineens te zijn verdwenen, ik ga navragen hoe dit komt.
Die switch is niet zichtbaar, omdat die specifieke uitvoering geen reviews heeft, dus valt er nergens naartoe te switchen. De productmanager is inmiddels op de hoogte en gaat kijken of er voor dit soort situaties een betere duiding moet komen.
[ Voor 11% gewijzigd door Glaanie op 16-07-2015 14:50 ]
rimave schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:19:
Ok, toegegeven, de kaartjes verschillen natuurlijk alleen in memory grootte van elkaar. Voor de rest zijn ze identiek, maar ik vindt het toch vreemd dat ik bij de 128GB variant de reviews van de 32, 16 en 64 GB te zien krijg:
pricewatch: Samsung Evo microSDXC 128GB
Fixed inmiddels, check: pricewatch: Samsung Evo microSDXC 128GBGlaanie schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:30:
[...]
Die switch is niet zichtbaar, omdat die specifieke uitvoering geen reviews heeft, dus valt er nergens naartoe te switchen. De productmanager is inmiddels op de hoogte en gaat kijken of er voor dit soort situaties een betere duiding moet komen.