Toon posts:

Geen internetverbinding W7 64 bits

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Mijn computer werd redelijk sloom dus ik besloot een systeemherstel te doen waarbij de de PC werd teruggezet naar fabrieksinstellingen. Daarvoor had ik internet via een Powerline adapter van TP-link versie TL-PA411KIT. Dit werkte prima, nooit problemen gehad. Hoewel nadat ik het had teruggezet naar fabrieksinstellingen, werkt het allemaal niet meer.

Wat ik al heb geprobeerd

- Alles in CMD (IPconfig /release /new etc etc (foutmelding : de bewerking is mislukt aangezien er geen enekele adapter is die zich een staat bevindt die voor deze bewerking is toegestaan). Terwijl de TP-link met een ethernetkabel er gewoon inzit en volgens het apparaat ook werkt.
- De juiste utility's downloaden voor het programma (resulteert in dat het programma de 'local device' niet kan vinden, daarvoor ook alles opgezocht op internet en geprobeerd)

Draadloos internet heb ik wel, via NETGEAR en dan mijn wi-fi opzoeken, maar dat is voor mij (een gamer) veels te traag.

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Als je meer informatie nodig hebt, hoor ik het wel.

Bij voorbaat dank,

Lukas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:51
Kijk eens in apparaatbeheer of de netwerkkaart wel gevonden word en of deze actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik via configuratiescherm naar apparaten ga dan staat daar alleen mijn muis, toetsenbord, webcam, beeldscherm en LUKAS-PC. Weet niet zeker of ik wel het goede bij heb gepakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:51
Open Apparaatbeheer door achtereenvolgens te klikken op de knop Start, Configuratiescherm, Systeem en beveiliging en vervolgens onder Systeem op Apparaatbeheer.

Mocht er een uitroepteken staan bij de netwerkkaart:
Dubbelklik op de netwerkkaart
Klik op het tabblad Stuurprogramma, klik op Stuurprogramma bijwerken en voer vervolgens de instructies uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://gyazo.com/aa7be8f4d41f3be7677c594b6db1750e

Als ik de netwerkcontroller aandruk en probeer om het bij te werken geeft het de melding aan: fout 651 : de modem (of een ander verbindingsapparaat) heeft een fout gerapporteerd.

Voor de ethernet software bijwerken blijft hij maar zoeken maar gebeurt er niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
mhoogendam schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:50:
[...]
Klik op het tabblad Stuurprogramma, klik op Stuurprogramma bijwerken en voer vervolgens de instructies uit.
En mocht er inderdaad een uitroep teken staan, maar het bijwerken lukt niet. Kun je de driver handmatig installeren door naar de website te gaan van de fabrikant van je laptop / PC / Moederbord om daar de driver vandaan te halen.

[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 16-07-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is me gelukt! Hartstikke bedankt Rens en mr. Hoogendam!

Wat ik heb gedaan (voor mensen met hetzelfde probleem)

- Moederbord opgezocht
- Gegoogled
- Driver voor ethernet kabel gedownload
- klaar!

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2015 14:26 . Reden: oplossing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 14:38
Zorg dat je die uitroeptekens oplost. Hierdoor zal het systeem beter functioneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:25:
Het is me gelukt! Hartstikke bedankt Rens en mr. Hoogendam!

Wat ik heb gedaan (voor mensen met hetzelfde probleem)

- Moederbord opgezocht
- Gegoogled
- Driver voor ethernet kabel gedownload
- klaar!
Ik zou de andere uitroeptekens ook oplossen. Die USB controllers, gaat over USB apparatuur. Daardoor kun je wellicht je USB apparaten niet gebruiken of erg langzaam. PCI en SM-controller heeft met je Chipset te maken.

Op dezelfde website waar je je Netwerkdrivers hebt gevonden, zul je wellicht ook Chipset / USB drivers vinden. Zou die ook even installeren.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 16-07-2015 14:31 ]

Pagina: 1