Het is sowiezo dat het retour recht pas ingaat na ontvangst. Mocht je er bang voor zijn dan maak je gewoon een printscreen van PostNL hun tracktrace site?
Ik heb ook een pakket 5 dagen later ontvangen. Geen enkel probleem in mijn geval.
En niet lullig bedoeld... Maar *****staking? Verdiep je eens in waarom de (ZZP'ers) postbezorgers staken. Ik ben blij dat we in een land wonen waar dit mogelijk is. Wanneer je verhalen leest over hoe ze worden behandeld klinkt het meer hoe je omgaat met slaven dan met werknemers/ZZP'ers.
Maar goed, dat het pakket vertraagt is is dus geen probleem, hooguit even zorgen dat je kan aantonen dat het nog niet bijnen is mocht het in de buurt komen van de 14 dagen. En wat hierboven ook aangegeven is, je moet het binnen 14 dagen aangeven. Stuur ze alvast een mail met cc naar jezelf dat je 1 paar schoenen wenst te retourneren (diegene die niet past) en dat je deze na ontvangst z.s.m. Zal retouren.
Tukkertje-RaH schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:18:
Heb iets soortgelijks, met bijkomen nadeel dat ik binnenkort een redelijke tijd op vakantie ga.
Vanmorgen de webshop benaderd en die denken goed mee: ik mag een soortgelijke bestelling doen die ze dan met DHL in plaats van PostNL versturen, zodat die er morgen ook echt is. De oorspronkelijke bestelling weiger ik (mocht 'ie ooit komen) waarna die retour gaat en het geld wordt teruggestort. Ik wacht nog even met bestellen om te zien of de status van mijn oorspronkelijke bestelling vandaag verandert en indien niet dan bestel ik een tweede keer...
Hoop dat ze hem niet af kunnen geven bij de buren dan?
[
Voor 27% gewijzigd door
Thalaron op 21-07-2015 11:20
]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW