Beste,
Allereerst bedankt voor het kijken van dit bericht en hopelijk kun je mij hierbij helpen.
Ik wil voor het eerst mijn eigen pc gaan bouwen en aanpassen naar mijn eisen,
helaas ben ik alleen niet z'n expert op het gebied van wat het beste bij mij past!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
In principe wil ik het nieuwe systeem gaan gebruiken voor de dagelijkse mail/internet werkzaamheden en wil ik ermee gaan gamen (mid-end).
(Ik geef meer om een systeem dat vloeiend loopt dan hoge graphics)
Wat mag het systeem gaan kosten?
In principe ben ik best bereid om te gaan tot €1.000, Maar ga er niet van uit dat dit nodig zal zijn omdat ik al diverse onderdelen heb
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€1.250 (Ga wel zelf assembleren)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
CM Storm Trooper
Samsung 840 Pro SSD 256GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe heb ik alle missende onderdelen veder nog nodig,
Moederbord
Processor
Geheugen
Videokaart
Voeding
Extra 1TB Opslagruimte voor backups
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel Processor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik sta open voor alle suggesties!
Ga je overklokken?
Nee, dit ben ik niet van plan.
Ik weet helaas niet goed ik de producten kan toevoegen aan deze topic dus ik zal mijn "lijstje" even met de hand typen!
Dit had ik in mijn gedachten.
CM Storm Trooper
Samsung 840 Pro 256g SSD
Intel I5 4460
MSI Z97 Gaming 5
MSI GTX 960 GAMING 2G
Voor de geheugen en voeding heb ik nog geen specifiek producten voor ogen,
Ik ga er vanuit dat 8gb voldoet of kan ik voor de zekerheid 16gb kan nemen? En ik zie veel dat velen voor Kingston kiezen voor betrouwbaarheid?
Ik sta open voor alle verbeteringen en suggesties als jullie advies voor me hebben bedankt!
Met vriendelijke groet,
Andy
Allereerst bedankt voor het kijken van dit bericht en hopelijk kun je mij hierbij helpen.
Ik wil voor het eerst mijn eigen pc gaan bouwen en aanpassen naar mijn eisen,
helaas ben ik alleen niet z'n expert op het gebied van wat het beste bij mij past!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
In principe wil ik het nieuwe systeem gaan gebruiken voor de dagelijkse mail/internet werkzaamheden en wil ik ermee gaan gamen (mid-end).
(Ik geef meer om een systeem dat vloeiend loopt dan hoge graphics)
Wat mag het systeem gaan kosten?
In principe ben ik best bereid om te gaan tot €1.000, Maar ga er niet van uit dat dit nodig zal zijn omdat ik al diverse onderdelen heb
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€1.250 (Ga wel zelf assembleren)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
CM Storm Trooper
Samsung 840 Pro SSD 256GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe heb ik alle missende onderdelen veder nog nodig,
Moederbord
Processor
Geheugen
Videokaart
Voeding
Extra 1TB Opslagruimte voor backups
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel Processor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik sta open voor alle suggesties!
Ga je overklokken?
Nee, dit ben ik niet van plan.
Ik weet helaas niet goed ik de producten kan toevoegen aan deze topic dus ik zal mijn "lijstje" even met de hand typen!
Dit had ik in mijn gedachten.
CM Storm Trooper
Samsung 840 Pro 256g SSD
Intel I5 4460
MSI Z97 Gaming 5
MSI GTX 960 GAMING 2G
Voor de geheugen en voeding heb ik nog geen specifiek producten voor ogen,
Ik ga er vanuit dat 8gb voldoet of kan ik voor de zekerheid 16gb kan nemen? En ik zie veel dat velen voor Kingston kiezen voor betrouwbaarheid?
Ik sta open voor alle verbeteringen en suggesties als jullie advies voor me hebben bedankt!
Met vriendelijke groet,
Andy