Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magatsu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 15:17
Heren, dames, allen :).

Ik zit met een probleem thuis met mijn Chromecast. Sinds kort (een kleine week) kan ik niet meer met mijn Chromecast verbinden. Er is in de netwerkopstelling niets gewijzigd en/of veranderd.

Ik heb de Chromecast uit pure miserie teruggezet (nadat ik al een week niet meer kon verbinden) naar fabrieksinstellingen en wou hem dan opnieuw instellen. Ik begin met de instellingen en ik raak zover tot dat ik mijn netwerk kan selecteren. Ik zit thuis op Telenet en selecteer dus de SSID bij ons thuis (Kukelekurrie), geef het wachtwoord in en laat me verbinden en vanaf daar gaat het mis. Hij kan geen verbinding maken met de router/wifi.

Ik heb in de instellingen van de Telenet modem/router gekeken en uPNP stond aan dus op zich zou het dan moeten werken.

Heeft er iemand ervaring hier in en zou die zo lief willen zijn om mij te helpen? :)

Thanks op voorhand,
Mvg,
Michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackaubrey
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 15:53
je zou in het chromecast topic kunnen kijken:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/44550706

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magatsu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 15:17
Thanks, maar had niet direct iets gevonden. Alleen mensen met hetzelfde probleem. Ik heb het denk ik voorlopig opgelost gekregen. Heb het via de chromecast app op de PC zelf gedaan. Leek te werken ipv tablet/gsm combo.

Toch bedankt!