Webshop langere wachttijd

Pagina: 1
Acties:
  • 563 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAncientDovah
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 29-09 13:28

TheAncientDovah

Meester in de kunsten van...

Topicstarter
Ik heb afgelopen zondag een xomputer besteld bij Azerty, hiervan moesten het moederbord en de kast nog bij hun aankomen. Verwachte levertijd was 2-3 dagen tot bij mij.
Het moederbord is inmiddels al bij hun, de kast echter nog niet.

Gisterochtend al een contact gehad met Azerty, ze zeiden dat het die dag nog bij hun binnen zou komen en dat ik hem vandaag dus zou ontvangen. Maar hij is nog steeda niet verzonden.

Hoe kan ik zorgen dat deze levering zo snel mogelijk bij mij aankomt?
Ik ga zondag op vakantie, dus dit is wel een klein probleempje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 19:58
Ik denk dat je rustig moet wachten totdat het systeem binnenkomt bij hun. Hun zijn ook afwachtend van leveranciers hoogst waarschijnlijk.

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAncientDovah

TheAncientDovah

Topicstarter
Waarschijnlijk wel ja, maar die kast moet sowieso uiterlijk morgen bij hun binnenkomen, anders komt de postbode aan bij een leeg huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:32
Sorry :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:00

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

TheAncientDovah schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:16:
Hoe kan ik zorgen dat deze levering zo snel mogelijk bij mij aankomt?
Ik ga zondag op vakantie, dus dit is wel een klein probleempje.
Dat zal je toch met met Azerty moeten afstemmen. We hebben hier geen toverstafje om je problemen mee op te lossen ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:58
Je kunt azerty ook vragen je order vast te houden tot je terug bent van vakantie. Of het adres wijzigen naar je buurman/kennis/werk.
Bel ze eens op.

Kan zijn dat ze voor vasthouden een kleine vergoeding vragen, maar daar raak je vast niet blut van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAncientDovah

TheAncientDovah

Topicstarter
Ik zal eens bellen en kijken wat ze voor een oplossing aanbieden.

Hoewel ik het onrechtvaardig zou vinden als ik zou moeten betalen om het order vast te laten houden door hun uitgelopen levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

TheAncientDovah schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:16:
Ik heb afgelopen zondag een xomputer besteld bij Azerty, hiervan moesten het moederbord en de kast nog bij hun aankomen. Verwachte levertijd was 2-3 dagen tot bij mij.
Je besteld op zondag, dan moet je niet verwachten dat ze op dat moment daar iets doen, dus ook niet vanaf die dag beginnen met tellen van de dagen ;)

En die levertijden kloppen nog wel eens niet :/ , hopelijk krijg je 't spul binnen voor je vertrekt.

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 16-07-2015 10:09 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
TheAncientDovah schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:03:
Ik zal eens bellen en kijken wat ze voor een oplossing aanbieden.

Hoewel ik het onrechtvaardig zou vinden als ik zou moeten betalen om het order vast te laten houden door hun uitgelopen levertijd.
Het zal vast wel ergens in de kleine lettertjes staan dat verwachtte levertijden slechts een indicatie zijn en kunnen uitlopen. Zij zijn immers ook afhankelijk van leveranciers als ze het niet in stock hebben.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere kast kiezen geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:48
Dat je hier een topic voor aanmaakt, werkelijk.. 1 week voor je vakantie is ook niet echt handig of wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik bedenk mij net wat, zelfs al is het spul op tijd binnen, pakketbezorgers van PostNL zijn aan het staken dus kan zomaar zijn dat het niet op tijd komt en het niets met Azerty heeft te maken ;)

Pakketbezorgers PostNL staken opnieuw

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 16-07-2015 10:15 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 18:18
Sorry kon het niet laten, maar wie besteld er een een pc voordat hij op vakantie gaat? Je gaat op vakantie geniet daarvan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAncientDovah

TheAncientDovah

Topicstarter
Heb net gebeld met Azerty.

Eerste wat ze zeiden was dat PostNL (@Raven) inderdaad staakt. En dat de leveringen mogelijk verlaat bij hun kunnen aankomen, mogelijk niet afgehaald worden bij hun en mogelijk niet bezorgd worden bij mij.

Ze verwachten dat die kast maandag bij hun binnenkomt, en dan dinsdag bij mij (mijn moeder dus) aankomt.

Verder zie ik nu ook dat die kast op het moment bij geen enkele webshop direct leverbaar is.
Misschien heeft NZXT zelf wel problemen met de levering.

En ja, dat klopt ook, was niet zo heel handig om deze week te bestellen.
Hoewel ik met de levertijd verwachtte dat ik hem al binnen zou hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door TheAncientDovah op 16-07-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is inderdaad iets wat je met de klantenservice zal moeten oplossen. Zorg voor een alternatief afleveradres dat wel beschikbaar is in die periode.

Dit is echter iets wat niet hier opgelost kan, moet of gaat worden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.