Hallo,
Ik zit eraan te denken om een tablet aan te schaffen, ik heb hier echter geen verstand van, heb ook geen smartphone of iets dergelijks, lang geleden wel een gehad maar de accu duur was te kort voor een telefoon vandaar een ouderwetse degelijke nokia waar je mee kan gooien. Nu wil ik graag een tablet aanschaffen voor de volgende dingen: whatsapp, films/series kijken vanaf mijn nas in bed, internetten en netflix kunnen kijken.
Ik zoek een?
Een android apparaat wat bovengenoemde dingen kan.
Wat is je budget?
Het liefts onder de 400 euro, maar moet het er een klein beetje overheen om een veel betere tablet te kunnen kopen kan dat.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb zelf in de pricewatch gekeken en daar zag ik de volgende tablets staan.
Asus Transformer Pad TF303CL Wifi + 4G 16GB Blauw
Lenovo Yoga Tablet 2 10.1" 4G 16GB, Android 4.4 Aluminium
is er iemand die mij hierin kan adviseren?
Ik zit eraan te denken om een tablet aan te schaffen, ik heb hier echter geen verstand van, heb ook geen smartphone of iets dergelijks, lang geleden wel een gehad maar de accu duur was te kort voor een telefoon vandaar een ouderwetse degelijke nokia waar je mee kan gooien. Nu wil ik graag een tablet aanschaffen voor de volgende dingen: whatsapp, films/series kijken vanaf mijn nas in bed, internetten en netflix kunnen kijken.
Ik zoek een?
Een android apparaat wat bovengenoemde dingen kan.
Wat is je budget?
Het liefts onder de 400 euro, maar moet het er een klein beetje overheen om een veel betere tablet te kunnen kopen kan dat.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb zelf in de pricewatch gekeken en daar zag ik de volgende tablets staan.
Asus Transformer Pad TF303CL Wifi + 4G 16GB Blauw
Lenovo Yoga Tablet 2 10.1" 4G 16GB, Android 4.4 Aluminium
is er iemand die mij hierin kan adviseren?