Ik kan met mijn raspberry de kamstrup 66c uitlezen voor stadsverwarming en heet water. Ik lees verschillende verhalen over de impact dat dit zou hebben op de batterij in de meter. Ook zag ik in de manual van de kamstrup dat ie theoretisch aan een externe stroombron gehangen kan worden. Bij mij is alles verzegeld.. hoe kan ik zien wat bij mij de situatie is? Ik zou hem ieder uur willen uitlezen om een nauwkeuriger beeld te krijgen.. Of gaat Essent dan snel overstuur raken als de batterij leeg raakt?
Verwijderd
Hi icepick,
Ik zit met hetzelfde probleem: verzegelde meter. Ik ben er echter nog niet achter hoe ik de 66c kan uitlezen. Doe jij dat via de IR sensor of op een andere manier? Ik ben razend benieuwd of je inmiddels meer weet over de batterij.
Ik zit zelf bij een andere energiemaatschappij die een monopoly hebben en doodleuk zeggen dat ze hem niet kunnen uitlezen en ook niet de meter gaan vervangen (nu of in de toekomst). Dus die batterij is vooral hun probleem
Ik zit met hetzelfde probleem: verzegelde meter. Ik ben er echter nog niet achter hoe ik de 66c kan uitlezen. Doe jij dat via de IR sensor of op een andere manier? Ik ben razend benieuwd of je inmiddels meer weet over de batterij.
Ik zit zelf bij een andere energiemaatschappij die een monopoly hebben en doodleuk zeggen dat ze hem niet kunnen uitlezen en ook niet de meter gaan vervangen (nu of in de toekomst). Dus die batterij is vooral hun probleem