'Non-Genuine' Windows 7, ook gratis update naar Windows 10?

Pagina: 1
Acties:
  • 455 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-10 21:15
Ik gebruik, eigenlijk al jaren, een laten we het zo zeggen 'non-genuine' versie van Windows 7 Ultimate x64.

Het is me nu niet helemaal duidelijk of de upgrade naar Windows 10 ook geldt voor de niet geldige Windows 7 (en 8 ) exemplaren. Sommige bronnen zeggen wel, anders weer niet.

Weet iemand hoe dit nu precies zit?

En kun je Windows 10 ook vanaf 29 juli gewoon los kopen?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:38
Je krijgt AFAIK wél de gratis upgrade, maar je licentie is dan nog steeds "non-geruime".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:37

Cyphax

Moderator LNX
Wat Xudonax schrijft zou moeten kloppen. nieuws: Pc met illegale Windows is nog steeds illegaal na Windows 10-update

Je kunt natuurlijk Windows 10 wel kopen maar het is geloof ik goedkoper om nu nog een 8.1-licentie te kopen en dan gebruik te maken van de gratis upgrade.

Je kunt ook even in de gaten houden wat MS doet met de illegale Windowsen: nieuws: Microsoft wil gebruikers illegale Windows 10 'aantrekkelijk aanbod' doen

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:27
Cyphax schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 08:26:
Wat Xudonax schrijft zou moeten kloppen. nieuws: Pc met illegale Windows is nog steeds illegaal na Windows 10-update

Je kunt natuurlijk Windows 10 wel kopen maar het is geloof ik goedkoper om nu nog een 8.1-licentie te kopen en dan gebruik te maken van de gratis upgrade.

Je kunt ook even in de gaten houden wat MS doet met de illegale Windowsen: nieuws: Microsoft wil gebruikers illegale Windows 10 'aantrekkelijk aanbod' doen
En als je een geniune w7 op je laptop had voorgeinstalleerd, en je installeerd er non-geniune w8.1 op, kan je dan je W7 key die op je laptop staat invoeren bij W10?

«Nooit geschoten is altijd mis»

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:37

Cyphax

Moderator LNX
Joostlek schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:13:
[...]

En als je een geniune w7 op je laptop had voorgeinstalleerd, en je installeerd er non-geniune w8.1 op, kan je dan je W7 key die op je laptop staat invoeren bij W10?
Geen idee. :+
Als je graag Windows 10 wil zou ik proberen die echte W7 weer te installeren en dan die te upgraden naar 10.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:11

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Snowwie schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 04:56:
Ik gebruik, eigenlijk al jaren, een laten we het zo zeggen 'non-genuine' versie van Windows 7 Ultimate x64.
Xudonax schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 06:03:
Je krijgt AFAIK wél de gratis upgrade, maar je licentie is dan nog steeds "non-geruime".
^^ Dat, je hebt dan nog niet een legale versie van Windows. Voor de rest bieden we hier op dit forum geen ondersteuning voor dit soort zaken.

[ Voor 33% gewijzigd door Question Mark op 16-07-2015 10:54 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.