Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een geruime tijd een probleem met mijn de camera van de Samsung Galaxy S6.

De ene keer duurt het heel lang voor dat de camera zich heeft gefocust de andere keer is het beeld heel wazig en de kleuren veel te vel.

Maar het ergste is dat de camera een zoemend geluid maakt en een golvend beeld geeft.

Soms is het beeld goed maar dan neemt de camera niet constant op.
Dit is niet goed waarneembaar, echter zie je dit goed bij een filmpje bij een stoplicht.
Op filmpje 2 kun je dit goed zien op de stoplichten.
ik heb 2 filmpjes gemaakt waarop je dit goed te horen en te zien is.

YouTube: Samsung galaxy S6 camera probleem

YouTube: Samsung galaxy S6 camera probleem.

Herkent iemand dit probleem. ;(

[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2015 04:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burrfoot
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 13:49
Ja en daar kun je zelf niets aan doen. Ga naar een Samsung servicepunt om je camera te laten vervangen en je software te laten updaten. Maak eerst wel een backup van je gegevens.

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:24
Bekend probleem want ik heb het zelf heel soms ook, maar niet tijdens het filmen gelukkig. Ik zou aanspraak maken op je garantie en camera laten vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat wil ik juist net niet doen.
De telefoon is echt nieuw. Als ze nu al aan de telefoon gaan sleutelen dan krijg ik hem nooit zo mooi terug. Hij is zo compact in elkaar gezet dat je hem haast niet open kan krijgen zonder hem te beschadigen. En volgens mij is dit eem productie probleem. Net zoals de home button, die van mij is ook een beetje gammel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burrfoot
Heb (vanwege mijn werk) al meerdere S6én voor deze klacht gerepareerd en je aannames kloppen niet. Officiele servicepunten kunnen dit gewoon ter plaatse regelen met het juiste gereedschap ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
burrfoot schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 18:52:
Heb (vanwege mijn werk) al meerdere S6én voor deze klacht gerepareerd en je aannames kloppen niet. Officiele servicepunten kunnen dit gewoon ter plaatse regelen met het juiste gereedschap ;-)
Dat zegt toch al genoeg. Een telefoon van 800 euro (64gb) zou toch dit soort mankementen niet moeten hebben. Ben echt zeer teleurgesteld in de S6. Nooit problemen gehad met mijn S2, S4.

Heb trouwens ook vaak problemen met snel laden.
Ik plug hem op de lader kijk 1.5 uur later op de telefoon blijkt dat hij niet snel laad en pas op de 30% vol te zitten. Na 3 of 4 keer de lader opnieuw in te moeten pluggen dan verschijnt de tekst snel laden pas.
Vreemde en vage klachten hoor :?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2015 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burrfoot
Heb er al een hoop verklaringen van Samsung voor gezien. En troost je, ook die stukken fruit van 700 tot 11oo euro hebben uitdagingen ;-) .
Maar goed, je vraag is beantwoord waarvoor je je topic open hebt gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 03:01:
[...]

Dat zegt toch al genoeg. Een telefoon van 800 euro (64gb) zou toch dit soort mankementen niet moeten hebben. Ben echt zeer teleurgesteld in de S6. Nooit problemen gehad met mijn S2, S4.

Heb trouwens ook vaak problemen met snel laden.
Ik plug hem op de lader kijk 1.5 uur later op de telefoon blijkt dat hij niet snel laad en pas op de 30% vol te zitten. Na 3 of 4 keer de lader opnieuw in te moeten pluggen dan verschijnt de tekst snel laden pas.
Vreemde en vage klachten hoor :?
Ja geen leuke dingen voor een dure telefoon, maar inderdaad mee naar een samsung repaircentre daar repareren ze het zo voor je. Beter dan je eigen elke keer te lopen ergeren. Ik ben inmiddels ook aan mijn 4 of vijfde toestel ,en nu is het wel goed succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe lang duurt deze reperatie ong want ik kom er net achter dat mijn s6 edge ook een zoomend/kraken geluid maakt wanneer ik een app open met camera functies zoals snapchat en camera en op de achterkant van mijn telefoon sla (zachtjes)
Pagina: 1