Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburFC
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Beste Tweakers,

Ik was op het zoek naar een andere televisie en ik kwam hieruit op de SAMSUNG UE40J6250.
Deze TV kan ik bij de MediaMarkt in Duitsland halen, dicht bij mij in de buurt. In Nederland is deze TV niet verkrijgbaar. Weet iemand of dit mogelijk zou zijn i.v.m. de verschillende regio's? Ik weet zelf wel hoe je de regio kan aanpassen in het Service Menu van Samsung, maar ik weet niet 100% zeker of deze televisie dan in Nederland gaat werken door de andere frequenties.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je werkt met een externe digitale decoder van je kabelaar gaat dit toch altijd werken? Neem toch aan dat je niet analoog gaat werken en zo ja lijkt me dit ook geen probleem.

http://www.hdtvnieuws.nl/...nlands-tv-kopen-20131210/

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZyGolfer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-01 13:58
Heb deze TV vorige week in Duitsland gekocht voor 429,- euro. Ter vergelijking was deze TV de 40J6200 bij de BCC 550,- euro. (pricewatch goedkoopste optie 495,-) Dus mooie besparing :)

Om hem met een CI+ te gebruiken moet de regio van de TV veranderd worden ivm zenders vinden ed.
Hiervoor heb je de "Factory" button nodig die te simuleren is met een smartphone (die Infrarood heeft).

Het is mij gelukt en werkt met CI+ icm Ziggo. Meer info is te vinden op samygo :)

*Ik reager alleen omdat misschien meer mensen geïnteresseerd zijn in deze TV.

[ Voor 12% gewijzigd door LaZyGolfer op 04-01-2016 09:55 ]