Ten eerste sorry als ik in het verkeerde topic zit. Maar ik had echt geen flauw idee waar ik moest zijn.
Maar goed ter zaken. Een paar dagen geleden heb ik een op mijn computer een adware infectie gehad. Deze is na wat moeite verwijderd maar ik blijf nog steeds op een raar probleem zitten.
Een site waar ik al mijn bookmarken op bewaar (
Dit probleem is echter alleen op mijn eigen computer aanwezig. Op andere computers hier in huis laat hij wel alles goed zien. Ook in Microsoft Edge geeft hij de site keurig aan. Omdat hij in edge wel alles goed laat zien vermoed ik dat het nog een nasleep is van de adware. In zowel Firefox als in Opera laat hij de site niet goed zien. IE heb ik nog niet geprobeerd.
dit heb ik zelf al geprobeerd:
- Cookies gereset
- uitgebreid toestemming gegeven
- Systeemherstel van Windows (om van de adware af te komen)
- ge-white list op Ghostery
- Alle plug-ins in Firefox verwijderd die ik niet (meer) gebruik/overbodig zijn
- Firefox gereset (''gecleant)
En na veel gegoogle kom ik er gewoon echt niet uit. Het lijkt wel of het ergens in het MS register ligt ofzo. Ik kan ook niet ''zomaar'' even een andere bookmark pagina gebruiken aangezien ik duizenden bookmarks heeft (bovendien werkt te site gewoon fijn)
Verder heb ik op andere sites geen problemen gezien.
Maar goed ter zaken. Een paar dagen geleden heb ik een op mijn computer een adware infectie gehad. Deze is na wat moeite verwijderd maar ik blijf nog steeds op een raar probleem zitten.
Een site waar ik al mijn bookmarken op bewaar (
Members only:
duurt erg lang om te laden op Firefox (windows 10) en als hij geladen is laat hij bepaalde elementen niet goed zien. De ''blokken'' zijn zeg maar geen blokken meer.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Dit probleem is echter alleen op mijn eigen computer aanwezig. Op andere computers hier in huis laat hij wel alles goed zien. Ook in Microsoft Edge geeft hij de site keurig aan. Omdat hij in edge wel alles goed laat zien vermoed ik dat het nog een nasleep is van de adware. In zowel Firefox als in Opera laat hij de site niet goed zien. IE heb ik nog niet geprobeerd.
dit heb ik zelf al geprobeerd:
- Cookies gereset
- uitgebreid toestemming gegeven
- Systeemherstel van Windows (om van de adware af te komen)
- ge-white list op Ghostery
- Alle plug-ins in Firefox verwijderd die ik niet (meer) gebruik/overbodig zijn
- Firefox gereset (''gecleant)
En na veel gegoogle kom ik er gewoon echt niet uit. Het lijkt wel of het ergens in het MS register ligt ofzo. Ik kan ook niet ''zomaar'' even een andere bookmark pagina gebruiken aangezien ik duizenden bookmarks heeft (bovendien werkt te site gewoon fijn)
Verder heb ik op andere sites geen problemen gezien.
TIME TO UPGRADE !!!