2.0/2.1/5.1 met goede bas voor €250

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoste Robin
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-07-2023
Dag iedereen,

Op vlak qua geluid weet ik echt weinig dus daarom roep ik bij jullie om help _/-\o_
Ik zoek nieuwe speakers/surround system voor op de bureau. Ik zoek iets die luid genoeg is voor een ruime kamer en een goeie bass is echt een must (dnb luisteraar). En heb ook al naar die monitorspeakers zitten kijken maar ik geraak er niet meer uit :(

Budget max 250€-

grtjs,
Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoiets als dit? pricewatch: Corsair Gaming Audio SP2500 Geen surround, maar het schijnt wel goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-09 20:24
Wil je ze op je computer aansluiten of sluit je ze op een versterker aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoste Robin
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-07-2023
@ Royenroy ik zou ze liefst op de pc aansluiten want heb zelf geen versterker. Maar bv die studiomonitors heb je ook powered dus dat lijk mij dan een goeie optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luieh0nd
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-09 21:17
Studiomonitors zijn dan zoiezo niks voor jou,, deze gaan wat minder hard en zijn voornamelijk heel erg bedoelt om tonen goed te weer geven in verband met het componeren van muziek,

Persoonlijk zou ik gewoon voor een goede 2.1 zet gaan ik ben zelf ook helemaal van de 5.1 afgestap ivm het correct plaatsen van de speakers.

Ik denk dat dit een hele mooie set voor je is:
pricewatch: Logitech Speaker System Z623

ik kan mindere mensen die deze zet hebben en die zijn zeer tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:59

FeaR

In GoT we trust

Aangezien er al wat reacties in het topic zijn zal ik deze open laten, anders had je een slotje gehad voor toch wel het missen van de inzet die we hier op GoT verwachten. Schopje naar CEA en titelfix om het af te maken.

Studiomonitoren kan je mijn inziens vergeten. Die gaan niet de oomph-laag geven die jij waarschijnlijk zeker wilt hebben aan de eis van "goeie bass is echt een must" te zien. Neem een set met een zo'n groot mogelijke subwoofer en zo klein mogelijke speakers, dan heb je het meeste laag aangezien de subwoofer dan het meest op moet vangen tot waar de speakers gaan :P

Eigenlijk zou je haast adviseren een tweedehands Logitech Z5500 te zoeken, die stond berucht om het (te) vele laag.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-09 20:24
@FeaR, klopt, die Z5500 gaan heel erg laag. Als je lekker hard wil gaan op DnB of andere muziek met veel lage tonen waarbij muziekale precisie niet van teveel belang is, is dat zeker een aanrader. Op V&A staan er ook 3 aangeboden voor ~150,-; ruim onder je budget dus. Heb je gelijk surround sound en een afstandsbediening, altijd leuk hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvandijk96
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-05 09:06
Ik sluit me aan bij het advies hierboven: ga voor de Z5500 :) Klinkt heel lekker en past goed in je plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Same. Heb de Z5500. Meer bang-4-bucks zal je op deze planeet niet vinden. Schroef 'm naar de boost 11/22 en je hele provincie stroomt leeg.

Professioneel Heftruck Syndroom

Pagina: 1