Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberstalker
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

cyberstalker

Eersteklas beunhaas

Topicstarter
In verband met het babyproofen van mijn huiskamer wil ik mijn externe waterkoeling weghalen (dat is weer een extra iets wat kan omvallen). Voor het koelen van mijn CPU heb ik de Noctua NH-D14 besteld, die compatibel zou moeten zijn met mijn Asus ROG Formula V moederbord (met AM3+ socket).

Ik krijg echter maar niet uitgevogeld hoe dat zou moeten zitten. Er zijn twee beugeltjes meegeleverd die ik op het moederbord zou moeten schroeven, deze lijken echter een onjuist formaat te hebben. Andere bevestigingsmaterialen zitten er niet bij.

Afbeeldingslocatie: http://resources.martijnotto.nl/files/default/IMG_20150715_185544.jpg
Afbeeldingslocatie: http://resources.martijnotto.nl/files/default/IMG_20150715_185625.jpg
Afbeeldingslocatie: http://resources.martijnotto.nl/files/default/IMG_20150715_185639.jpg

De foto's zijn helaas niet heel erg goed gelukt, maar de beugel lijkt te lang te zijn wil ik deze bevestigen i.p.v. de zwarte plastic aansluiting die er nu zit en weer te klein als ik ze 90 graden gedraaid zou willen aansluiten. Hoe pak ik dit nu aan? Ik heb wel afbeeldingen gevonden van mensen die het aangesloten hebben, maar ik kan nergens uitleg vinden hoe dit dan precies zou moeten.

Ik ontken het bestaan van IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 21:27

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Raadpleeg je manual: http://www.noctua.at/pdf/manuals/noctua_nh_d14_manual_en.pdf bij mij laad ie niet goed maar normaal zit die ook bij in je doosje :)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-10 15:48
Zeker dat je niet me de Intel onderdelen aan de slag bent gegaan?

De NHD-14 ondersteunt namelijk volgende sockets:
  • LGA 1156
  • LGA 1366
  • LGA 775
  • plus AM2
  • AM2+
  • AM3
Ze voorzien dus niet alleen onderdelen voor AMD, maar (uiteraard) ook voor Intel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberstalker
  • Niet online

cyberstalker

Eersteklas beunhaas

Topicstarter
Als ik die manual bekijk mis ik de helft van de onderdelen die erbij zouden moeten zitten. Ik heb niet de mounting bars zoals ze daar staan, niet de plastic spears en ook niet de lange schroeven. Voor Intel zou ik ook niet alle onderdelen hebben, zo zit er bijvoorbeeld geen backplate in.

Ik heb dus gewoon een incompleet pakket ontvangen. Ik zal wel even contact met de winkel opnemen om te zorgen dat ik de rest nog krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luieh0nd
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-09 15:28
even hier kijken de afbeeldingen staan erbij

http://www.noctua.at/main...p=2&lng=en&products_id=34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykp
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2024

ykp

Heb je misschien deze koeler ontvangen: pricewatch: Noctua NH-D14 Special Edition (LGA 2011)? Fysiek is het dezelfde koeler als de pricewatch: Noctua NH-D14 alleen de bijgeleverde montagematerialen verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberstalker
  • Niet online

cyberstalker

Eersteklas beunhaas

Topicstarter
Ik heb deze koeler besteld bij MyCom: Noctua NH-D14 SE2011, dus daar lijkt het wel op.

De specificaties geven daar echter wel aan dat deze koeler zou dienen te passen op een AM3+ socket dus zou je toch verwachten dat deze onderdelen meegeleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
Er staat echt socket 2011.
Maar je kan zo met Noctua contact opnemen, die sturen je dan de bevestigings- materialen.
Dit is het mail adres : support@noctua.at

Meestal kan je ze ook wel los kopen.

Ik zou de hele koeler terug sturen en de "gewone"D14 kopen, daar zit de AM3 mounting kit bij.

[ Voor 148% gewijzigd door kobus71 op 16-07-2015 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:15
kobus71 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 06:41:
Er staat echt socket 2011.
Maar je kan zo met Noctua contact opnemen, die sturen je dan de bevestigings- materialen.
Dit is het mail adres : support@noctua.at

Meestal kan je ze ook wel los kopen.

Ik zou de hele koeler terug sturen en de "gewone"D14 kopen, daar zit de AM3 mounting kit bij.
Klopt. Maar mycom geeft ook am3 en de rest van de intel sockets aan. Zou even langs mycom gaan. Hun maken een fout.

/edit moet beter kijken. Is voor een andere koeler...

[ Voor 5% gewijzigd door loki504 op 16-07-2015 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-10 15:24
loki504 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 07:19:
[...]

Klopt. Maar mycom geeft ook am3 en de rest van de intel sockets aan. Zou even langs mycom gaan. Hun maken een fout.

/edit moet beter kijken. Is voor een andere koeler...
zij*

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

Pagina: 1