Ik weet niet of dit het juiste board is, maar hier mijn verhaal:
Ik heb een probleem op mijn Asus Zenbook UX305(Windows 8.1), en dat speelt pas een week. De weken daar voor, gingen prima. Ook de andere apparaten in huis gaan nu nog prima, te weten een Android toestel, IPhone toestel en een Macbook. Ik heb een Ziggo Netwerk met Cisco router.
Om de haverklap(soms 5, soms 30 minuten, willekeurig lijkt) wordt de WiFi verbinding beperkt. De verbinding is er dus nog wel, maar er komt geen data door. Geel uitroeptekentje te zien bij de WiFi verbinding. Even verbreken en opnieuw verbinding maken lost het weer even op. Ook de troubleshooter geeft aan Default Gateway not available, en die reset dan.
Erg irritant. Wat heb ik tot nu toe gedaan?
-Router terug naar fabrieksinstellingen
-Verlopen Mcafee volledig verwijderd
-In apparaatbeheer bij Power management vinkje uitgezet bij "allow computer to turn off this device"
-Nieuwste driver van internet gehaald en geinstalleerd
-In Command de Winsock en de TCP/IP gereset
-Geswitcht naar ander rustiger kanaal(11)
Niets heeft geholpen, weet iemand wellicht meer?
Hieronder de uitdraai van Speccy:
http://speccy.piriform.com/results/x...hOUNe1MrPBijmL
Alvast dank!!!
Sander
Ik heb een probleem op mijn Asus Zenbook UX305(Windows 8.1), en dat speelt pas een week. De weken daar voor, gingen prima. Ook de andere apparaten in huis gaan nu nog prima, te weten een Android toestel, IPhone toestel en een Macbook. Ik heb een Ziggo Netwerk met Cisco router.
Om de haverklap(soms 5, soms 30 minuten, willekeurig lijkt) wordt de WiFi verbinding beperkt. De verbinding is er dus nog wel, maar er komt geen data door. Geel uitroeptekentje te zien bij de WiFi verbinding. Even verbreken en opnieuw verbinding maken lost het weer even op. Ook de troubleshooter geeft aan Default Gateway not available, en die reset dan.
Erg irritant. Wat heb ik tot nu toe gedaan?
-Router terug naar fabrieksinstellingen
-Verlopen Mcafee volledig verwijderd
-In apparaatbeheer bij Power management vinkje uitgezet bij "allow computer to turn off this device"
-Nieuwste driver van internet gehaald en geinstalleerd
-In Command de Winsock en de TCP/IP gereset
-Geswitcht naar ander rustiger kanaal(11)
Niets heeft geholpen, weet iemand wellicht meer?
Hieronder de uitdraai van Speccy:
http://speccy.piriform.com/results/x...hOUNe1MrPBijmL
Alvast dank!!!
Sander