Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een android smartphone (vorige telefoon was een lg e610 begint het nu wel te begeven)
Wat is je budget?
mijn budget is tussen de 250 en de 350 euro, een telefoon van bv 390 euro kan ook als de kwaliteit merkbaar beter is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil hem gaan gebruiken voor de standaard apps, maar dingen voor school en games.
De camera is niet zo heel belangrijk, de baterij moet wel een dagje mee kunnen en het liefst heb ik een scherm rond de 5 inch.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik zit te denken aan de moto x(2014), de samsung s4 of zelfs de s5
alvast bedankt voor jullie hulp
Ik zoek een?
Ik zoek een android smartphone (vorige telefoon was een lg e610 begint het nu wel te begeven)
Wat is je budget?
mijn budget is tussen de 250 en de 350 euro, een telefoon van bv 390 euro kan ook als de kwaliteit merkbaar beter is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil hem gaan gebruiken voor de standaard apps, maar dingen voor school en games.
De camera is niet zo heel belangrijk, de baterij moet wel een dagje mee kunnen en het liefst heb ik een scherm rond de 5 inch.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik zit te denken aan de moto x(2014), de samsung s4 of zelfs de s5
alvast bedankt voor jullie hulp