Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• tijnvraak
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-04 11:17
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik zoek een android smartphone (vorige telefoon was een lg e610 begint het nu wel te begeven)

Wat is je budget?
mijn budget is tussen de 250 en de 350 euro, een telefoon van bv 390 euro kan ook als de kwaliteit merkbaar beter is.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil hem gaan gebruiken voor de standaard apps, maar dingen voor school en games.
De camera is niet zo heel belangrijk, de baterij moet wel een dagje mee kunnen en het liefst heb ik een scherm rond de 5 inch.

Wat heb je zelf al gevonden?
ik zit te denken aan de moto x(2014), de samsung s4 of zelfs de s5

alvast bedankt voor jullie hulp _/-\o_

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:46
S5 is echt beter dan de S4,mijn broer en zijn vrouw hebben beide en je merkt het verschil als je ze naast elkaar houd..

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
oneplus one

• tijnvraak
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-04 11:17
bedankt voor de reactie's.
ik zit nu te twijfelen tussen de s5 en de moto x, zou iemand mij hier mee kunnen helpen?

Verwijderd

tijnvraak schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:08:
bedankt voor de reactie's.
ik zit nu te twijfelen tussen de s5 en de moto x, zou iemand mij hier mee kunnen helpen?
Geen van beiden? De S5 is lelijk en de Moto X is redelijk verouderd. Als je bereid bent om te importeren dan kan je naar leuke toestellen als de Nubia's en de Xiaomi's gaan kijken. Veel meer waar voor je geld. Wil je dat niet, dan is de Oneplus One ook nog een goede optie.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
In welke Nederlandse shop kan ik de Oneplus One krijgen?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:04

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Momus schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:22:
In welke Nederlandse shop kan ik de Oneplus One krijgen?
Waarom zou je de Oneplus One willen bestellen in een Nederlandse webshop? Je kan hem gewoon op de website van OPO bestellen. Dan komt deze jou kant op vanuit Engeland voor 319 euro incl. verzending, aangezien dit gewoon uit Europa komt heb je ook gewoon 2 jaar garantie.

Kan verder tijn ook de Oneplus One aanraden. Heb hem nu zelf een aantal maanden en bevalt echt top! Beste toestel wat ik ooit gehad heb.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 16-07-2015 12:28 ]

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
rens-br schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:26:
[...]

Waarom zou je de Oneplus One willen bestellen in een Nederlandse webshop? Je kan hem gewoon op de website van OPO bestellen. Dan komt deze jou kant op vanuit Engeland voor 319 euro incl. verzending, aangezien dit gewoon uit Europa komt heb je ook gewoon 2 jaar garantie.

Kan verder tijn ook de Oneplus One aanraden. Heb hem nu zelf een aantal maanden en bevalt echt top! Beste toestel wat ik ooit gehad heb.
Dat was me duidelijk. Alleen is dat natuurlijk net zoveel importeren als elke andere Chinaphone.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:04

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Momus schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:40:
[...]
Dat was me duidelijk. Alleen is dat natuurlijk net zoveel importeren als elke andere Chinaphone.
Ja met het enige verschil dat de telefoon maximaal 8 dagen onderweg is en je wel gewoon garantie hebt. Hij niet uit china komt maar uit Engeland (EU dus).
Ik zie het niet echt als importeren overigens. Je besteld namelijk gewoon op een Nederlandse website.

Heb net even voor je zitten googlen maar geloof niet dat er webshops zijn die de OPO aanbieden in Nederland.

Maar goed, we worden wel erg offtopic zo.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 16-07-2015 12:43 ]

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

rens-br schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:43:
[...]

Ik zie het niet echt als importeren overigens. Je besteld namelijk gewoon op een Nederlandse website..
offtopic:
Dus omdat de website vertaald is, is het geen importeren?

Import is volgens mij het invoeren van goederen uit een ander land naar je eigen land. Het middel waarmee je doorgeeft het goed wil ontvangen (website) en de taal van dit middel zijn totaal niet relevant.

Maargoed, ontopic maar weer.

Hoi!

Verwijderd

Ik vind niet dat je erg uitgebreid beschrijft wat je wil, maar ik zou in elk geval de Honor serie van Huawei (de 6, 6plus en de recent uitgekomen 7) bekijken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. OnePlus One blijkt de nodige problemen te hebben maar wordt door velen nog steeds aangeraden. Wacht eventueel op de OP Two

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10 23:14
Ik heb zelf sinds kort de LG G3 en bevalt zeer goed! Zeker de 300 eurotjes waard :)

const { signature } = await fetchProfile()

Pagina: 1