Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Lefty_BlueHand
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-07-2024
Hai!
Ik heb van de week een Xbox One controller gehaald voor de PC alleen die werkt op het moment via de USB. Draadloos is in herfst pas beschikbaar volgens MS.
Nou heb ik wel een Micro-USB kabel ervoor maar dat is een vrij stugge, hoekjes/bochtjes zijn er niet uit te krijgen. Ik vind dat niet lekker gamen en ik ben dus op zoek naar een soepele Micro-USB kabel. Ik kan er met google niet uit komen dus kom ik hier terecht om te vragen of er mensen zijn die weten welke merken soepele kabels hebben en waar ik die kan verkrijgen. Zijn die er en zo ja waar?

Groet Lefty

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11 18:44
Ik weet dat deze erg 'soepel' is. Wellicht allen ff het plastic oprol-clipje eraf knippen?
CA-101 MICRO USB CHARGER KABEL VOOR NOKIA

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien iets als dit: http://www.amazon.com/EZO...t-Micro-USB/dp/B00L5RWUOQ

Hoewel ik niets kan zeggen over de soepelheid uit eigen ervaring, ziet dit er wel oke uit.

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Bij de action verkopen ze microusb-kabels van ongeveer een meter voor 99 cent.

Deze zijn redelijk soepel, omwikkeld met paracord, net zoals degene die Luit hierboven laat zien. Heb hem zelf ook en is prima soepel.

En anders hebben ze er ook een van 2,5 meter in alle kleuren van de regenboog :)

[ Voor 40% gewijzigd door EcoR op 17-07-2015 08:35 ]

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:39
En een officiële Play en Charge kabel dan? Heb hem zelf ook (combinatie controller/play en charge kit).

• Lefty_BlueHand
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-07-2024
Dank voor de tips, ik ga eens even kijken en laat het even weten:)
Pagina: 1