Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10 23:14
Hallo allemaal!

Ik heb op 13-11-13 mijn eerste abonnement genomen en deze loopt over 4 maanden af. Kreeg vandaag een mailtje van studentmobiel dat ik mijn abonnement kon verlengen. Maar de afgelopen tijd heb ik me niet echt meer bezig gehouden met smartphones en weet dus niet echt welke ik moet nemen/ontwijken.

Ik zoek een?
Android smartphone, met een mooi groot scherm. Die de komende 2 jaar mee kan zonder problemen. Het toestel gaat ook gebruikt worden als ontwikkel toestel voor mijn "werk".

Wat is je budget?
Mijn huidige abonnement was 24€ p/m voor 2 jaar. Mijn max is rond de 30 en minder mag altijd :9
Als ik zo rondkijk naar abonnement in mijn budget zijn de toestellen in dit segment tussen de 450-550€ ongeveer.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ga op het apparaat whatsappen, browsen. Maar ook ontwikkelen dus in principe moet ie alles kunnen

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb niet echt een voorkeur maar hoef geen alcatel of blackberry. Zat heel misschien een iphone 6 te overwegen ivb met aanschaf macbook. maar denk niet dat dat verstandig is aangezien mijn huidige toestel Galaxy S3 het niet gaat volhouden om nog 2 jaar op te ontwikkelen denk ik. Een paar android toestellen die me wel wat leken zijn de Galaxy S5, Experia Z3, LG G4

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik had student mobiel gevraagd of het toestel direct geleverd werd bij verlenging waarop ik dit cryptische mailtje op terug kreeg:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Als u uw abonnement verlengd via ons en hierbij een nieuw toestel besteld dan zal deze worden opgestuurd zodra de order is gecontroleerd, alles is geaccepteerd door de provider en als u aan de betaling heeft voldaan tenzij u aan de deur betaald of achteraf betaald. We streven ernaar om alles binnen drie dagen te verwerken, maar ik kan dit niet garanderen. Dus wanneer u precies de telefoon ontvangt kan ik niet zeggen, maar wij streven alles binnen drie werkdagen af te handelen.

Als u nieuwe abonnement nog niet ingaat wanneer u de telefoon ontvangt, maar pas over 4 maanden dan wordt u aangeraden uw oude simkaart nog te gebruiken zodat u geen dubbele kosten maakt.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Zoals ik het lees krijg ik het toestel als het goed is binnen 3 dagen na verlenging of lees ik het verkeerd?

const { signature } = await fetchProfile()

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:24
Ik zie nergens hoeveel minuten/data jij nodig denkt te hebben. Lijkt mij toch meer essentieel dan de eventuele smartphone die jij op afbetaling kunt kopen.

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:35

Tazzios

..

- Ik zou je abonnement bedrag en toestelkeuze los trekken van elkaar. Het maakt het alleen maar onduidelijk.
- Met je huidige eisen voldoet een telefoon van 200 euro ook.
- Hun antwoord is logisch, ze weten niet welke telefoon je wilt en ook niet wanneer. Ze kunnen dus net door de voorraad heen zijn.

edit
- Wat is er mis met de toestellen die je zelf al had gevonden?

[ Voor 10% gewijzigd door Tazzios op 15-07-2015 14:13 ]

• moijamie
Dersan schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:09:
Ik zie nergens hoeveel minuten/data jij nodig denkt te hebben. Lijkt mij toch meer essentieel dan de eventuele smartphone die jij op afbetaling kunt kopen.
Ik heb nu 100 minuten/sms en 1 GB internet en dat bevalt me wel nog nooit overheen geweest de 1gb is overkill 500 mb is meer dan voldoende voor mij.

• moijamie
Tazzios schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:10:
- Ik zou je abonnement bedrag en toestelkeuze los trekken van elkaar. Het maakt het alleen maar onduidelijk.
- Met je huidige eisen voldoet een telefoon van 200 euro ook.
- Hun antwoord is logisch, ze weten niet welke telefoon je wilt en ook niet wanneer. Ze kunnen dus net door de voorraad heen zijn.

edit
- Wat is er mis met de toestellen die je zelf al had gevonden?
Is niks mis mee vermoed ik. Vroeg me alleen af welke jullie zouden nemen en waarom.

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:07
Wat houdt je tegen om gewoon te gaan voor de Galaxy S5, Experia Z3, of LG G4 die je zelf al had gevonden? Heb je reviews gelezen van deze drie telefoons?

• moijamie
migchiell schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:16:
Wat houdt je tegen om gewoon te gaan voor de Galaxy S5, Experia Z3, of LG G4 die je zelf al had gevonden? Heb je reviews gelezen van deze drie telefoons?
Niks houd me tegen om voor een van die 3 toestellen te gaan heb voor alle 3 een video review bekeken en zagen er allemaal wel mooi een snappy uit al vond ik de ui van z3 minder. Maar dat maakt niks uit want er is 90% kans dat er een custom ROM opkomt.

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:55
Waarom een abo + toestel nemen? Overstappen naar sim-only en zelf een toestel aanschaffen is vaak goedkoper, zeker als je met een abo met minder minuten / GB toe kan.
Tenzij het een probleem is om het toestel in 1x te betalen is het zeker de moeite waard om te checken.

• moijamie
stefanass schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:34:
Waarom een abo + toestel nemen? Overstappen naar sim-only en zelf een toestel aanschaffen is vaak goedkoper, zeker als je met een abo met minder minuten / GB toe kan.
Tenzij het een probleem is om het toestel in 1x te betalen is het zeker de moeite waard om te checken.
Ik zal het overwegen om het los te doen. Maar mentaal vind ik fijner om maandelijks 25-30 euro te betalen dan in een keer 400-500.

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:35

Tazzios

..

moijamie schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:15:
[...]
Is niks mis mee vermoed ik. Vroeg me alleen af welke jullie zouden nemen en waarom.
Ik heb nog een prima werkende S2, kan dus weinig adviseren. :P
Zou zelf denk voor een 4,5" gaan voor rond de 200~250. Snel zat voor mijn gebruik wat mailen, whatsappen en nog een paar lichte apps.

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Als je niet al te veel haast hebt kan ik je adviseren in een telefoon uit China te importeren icm een sim-only abonnement. Ik heb zelf bijvoorbeeld de zte z7 mini. Deze is momenteel bij fastcardtech erg goedkoop $199. Maar ook de zte z9 mini is erg mooi, of toestellen van xiaomi, bijvoorbeeld de mi4. Allemaal hele goede toestellen voor een zeer scherpe prijs! Hoef je je niet druk te maken om in 1 keer 450€ te lappen en ben je ook op lange termijn goedkoop uit.

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:19
moijamie schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:38:
[...]

Ik zal het overwegen om het los te doen. Maar mentaal vind ik fijner om maandelijks 25-30 euro te betalen dan in een keer 400-500.
Vaak wel, maar niet altijd: voor mijn Z3 compact betaal ik atm 13 euro per maand voor 2 jaar en eenmalig 15 euro: 327 euro. In de pricewatch staat die atm voor 357. Let wel op: dit is zo via belsimpel.nl. Dezelfde abbo zou mij 32 euro kosten ipv de huidige 28 (15 voor abbo en 13 voor toestel)

Kijken of je een interessante deal kan vinden via een site zoals belsimpel kan best lonend zijn: Zelfs als je bij dezelfde provider blijft.

• moijamie
Even een update ik ben eruit sterker nog ik typ dit nu op de nieuwe mobiel ;)

Was even naar de mediamarkt om toestellen te vergelijken en er kwam een medewerker naar mij toe en die wou mij wel even helpen ik wou eerst een "flagship" halen maar heb me laten overhalen en een goedkoper toestel genomen de lg g3. Kon hem gratis meenemen en in november worden me abonements kosten verlaagt van 24 naar 23. Tot nu toe ben ik tevreden :Y)

Pagina: 1