Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

laptop voor technische informatica opleiding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik heb een laptop nodig voor de opleiding Technische Informatica. Ik heb hem nodig voor onder andere office-programma's en ik moet er goed mee kunnen programmeren.

Wat is je budget?
Tijdens mijn intake werd verteld dat ik met 400/500 euro goed zou zitten, dus dat is ongeveer mijn budget. Als iemand weet waar het met studentenkorting gekocht kan worden, dan zou dat fijn zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ga deze laptop dagelijks mee nemen van huis naar school met de bus op en neer. Ook zal de laptop meeste dagen gebruikt worden. Het liefst zou ik hebben dat de laptop zeker 4 jaar mee gaat, en een beetje goed / snel blijft werken.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mij werd verteld dat Hp slecht is, dus die sluit ik al uit.
Verder wil ik graag een computer die op windows loopt en verder maakt het mij niet zo veel uit. Apple vind ik onnodig en te duur.

Hebben mensen tips over wat voor laptop handig is?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2015 14:02 ]

• Ivar19
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 16:46
Met dat budget zou ik zeker eens kijken naar een Lenovo IdeaPad Z50. Daar zit best een aardig toetsenbord op, wel zo handig tijdens het programmeren en documentjes kloppen. :)

Hebben ze niet iets meer verteld dan tussen de 400-500 euro zit je goed?

Verwijderd

Topicstarter
Ivar19 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:24:
Met dat budget zou ik zeker eens kijken naar een Lenovo IdeaPad Z50. Daar zit best een aardig toetsenbord op, wel zo handig tijdens het programmeren en documentjes kloppen. :)

Hebben ze niet iets meer verteld dan tussen de 400-500 euro zit je goed?
Behalve dat hp slecht zou zijn, niet echt nee.

• Ivar19
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 16:46
Dan wordt het toch lastig om echt een advies te geven.

Overigens lees ik net dat er bij de reviews toch wel wat mensen zijn die het toetsenbord van de IdeaPad wat minder vinden. Persoonlijk vind ik het, zoals ik al zei toch best aardig. Misschien moet je gewoon een keer de mediamarkt bij jou in de buurt binnenlopen en even uitproberen wat je fijn vind.

[ Voor 21% gewijzigd door Ivar19 op 16-07-2015 13:52 ]