hallo tweakers
ik heb geld voor de zomer opgespaard en daarvan zou ik een pc van willen kopen. ik game nu op een laptop. die laptop kan niet veel aan en is erg snel warm. dus het is tijd voor verbetering.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
vooral gamen zoals: ARK survival evolved, CS:GO, World of warships, War thunder, project cars, GTA V en Witcher 3. verder doe ik ook dagelijkse dingen voor school zoals word en beetje internet rondkijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximale prijs is rond 950 euro dat is zonder verzending en ik ben van plan om hem zelf in elkaar te zetten met filmpjes als hulpmiddel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja een toetsenbord en muis. ben van plan om later een CM storm octane combo te kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alle basis dingen en het liefst ook een ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb tot nu toe een goede ervaring met een intel nvidea combo maar ik sta open voor andere keuzes.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee niet echt ik willen alleen een optische drive
Ga je overklokken?
nee
lijstje tot nu toe:
ik kan ook een 2de hands GPU kopen en ik zat te denken aan deze:
http://www.marktplaats.nl...cd&previousPage=mympBuyer
want die is in de buurt en kan dus kijken of die goed werkt en kan hem ook goedkoper krijgen dan nieuw.
alvast bedankt voor reactie
ik heb geld voor de zomer opgespaard en daarvan zou ik een pc van willen kopen. ik game nu op een laptop. die laptop kan niet veel aan en is erg snel warm. dus het is tijd voor verbetering.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
vooral gamen zoals: ARK survival evolved, CS:GO, World of warships, War thunder, project cars, GTA V en Witcher 3. verder doe ik ook dagelijkse dingen voor school zoals word en beetje internet rondkijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximale prijs is rond 950 euro dat is zonder verzending en ik ben van plan om hem zelf in elkaar te zetten met filmpjes als hulpmiddel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja een toetsenbord en muis. ben van plan om later een CM storm octane combo te kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alle basis dingen en het liefst ook een ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb tot nu toe een goede ervaring met een intel nvidea combo maar ik sta open voor andere keuzes.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee niet echt ik willen alleen een optische drive
Ga je overklokken?
nee
lijstje tot nu toe:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 182,- | € 182,- |
| 1 | ASRock B85 Pro4 | € 67,51 | € 67,51 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 960 2GB SuperSC ACX 2.0+ | € 212,50 | € 212,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Rood | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Asus VE247H Zwart | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 Pro - Studentenaanbod | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,- | € 25,- |
| 1 | Cooler Master Silent Fan 120 SI1, 120mm | € 4,42 | € 4,42 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Sharkoon WPM600 Bronze | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 81,95 | € 81,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 949,22 | |
ik kan ook een 2de hands GPU kopen en ik zat te denken aan deze:
http://www.marktplaats.nl...cd&previousPage=mympBuyer
want die is in de buurt en kan dus kijken of die goed werkt en kan hem ook goedkoper krijgen dan nieuw.
alvast bedankt voor reactie