Ik zoek een?
Ik wil een nieuwe videokaart halen.
Mijn hele pc is nu eigenlijk wel upgraded naar een redelijk systeem, alleen ik loop nog met een 7 jaar oude budgetvideokaart rond (Geforce 9500GT), graag haal ik een nieuwe videokaart zodat ik games gewoon fatsoenlijk kan spelen, want ik merk bij veel games dat mijn videokaart een grote bottleneck is (moet alles op minimum settings zetten met minimale resolutie om stabiele fps te hebben) terwijl de rest van mijn pc amper gebruikt wordt
Wat is je budget?
100-200 euro ongeveer, kan wel iets over 200 euro heen gaan, maar liever niet
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben zelf een fan van Nvidia omdat ik daar goede ervaring mee heb, maar ik sta open voor andere merken
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
http://speccy.piriform.com/results/loRIGAr5rB7WMAhIs1OLI47 is mijn pc.
Heb zelf deze kaart al gevonden en zat te twijfelen hem aan te schaffen aangezien hij goede reviews had, de specs er goed uitzagen, en hij redelijk binnen in mijn budget zat:
pricewatch: MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING
Ik wil een nieuwe videokaart halen.
Mijn hele pc is nu eigenlijk wel upgraded naar een redelijk systeem, alleen ik loop nog met een 7 jaar oude budgetvideokaart rond (Geforce 9500GT), graag haal ik een nieuwe videokaart zodat ik games gewoon fatsoenlijk kan spelen, want ik merk bij veel games dat mijn videokaart een grote bottleneck is (moet alles op minimum settings zetten met minimale resolutie om stabiele fps te hebben) terwijl de rest van mijn pc amper gebruikt wordt
Wat is je budget?
100-200 euro ongeveer, kan wel iets over 200 euro heen gaan, maar liever niet
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben zelf een fan van Nvidia omdat ik daar goede ervaring mee heb, maar ik sta open voor andere merken
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
http://speccy.piriform.com/results/loRIGAr5rB7WMAhIs1OLI47 is mijn pc.
Heb zelf deze kaart al gevonden en zat te twijfelen hem aan te schaffen aangezien hij goede reviews had, de specs er goed uitzagen, en hij redelijk binnen in mijn budget zat:
pricewatch: MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING