Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-11 08:02
Ik heb een probleem met het overzicht van foto's die ik genomen heb met mijn Lumia. Foto's worden ook automatisch op Onedrive geplaatst.
Maar als ik foto's van op mijn telefoon verwijder, wordt de plaats in het overzicht ingenomen door lege tiles.

Zo heb ik eens een 60-tal foto's verwijderd en dan moet ik enkele seconden scrollen om aan de volgende foto's te komen (15 rijen van telkens 4 tiles).

Om het met een screenshot te zeggen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vOgiWAd.jpg

Als ik dan "selectie modus" aanklik, zie ik het volgende
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6JPvdyR.jpg

Ik dacht eerst dat het een foutje was in mijn Lumia 820 maar ben sedert gisteren overgeschakeld op een 640. En na sync was het resultaat dus exact hetzelfde.

Hoe kan ik maken dat de lege plaatsen weg zijn?
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het feit dat foto's, na verwijderen van telefoon, wel nog op onedrive staan en dat daardoor de lege plaatsen erop komen. Ik vind op internet veel topics terug over de Live tile die blanco is maar niets over gallerij app

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215

• pcman007
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-09 01:21
Had op mijn 820 anderhalf jaar geleden ongeveer hetzelfde gehad en heb toen een paar keer een soft reset gedaan en toen waren ze weg.

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-11 08:02
Mocht een soft reset het probleem kunnen oplossen, waarom zou het dan niet opgelost zijn met een andere telefoon ?

Een grotere "reset" kan er niet zijn dan een andere telefoon.

Foto's komen wel van op mijn micro sd kaartje en dat is hetzelfde gebleven. Heb het gewoon uit de 820 gehaald en in de 640 gestopt. Misschien is er één of andere database/cache die eens moet opgeruimd worden

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215