Toon posts:

Gamen via InternetSharing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een thuisnetwerkje tussen 3 computers, verder hebben we Cistron ADSL Bleu.
Op dit moment zit het modem met een crosskabel op de hub en alle computers verder ook gewoon op de hub. Elke PC krijgt zo z'n eigen IP toegewezen (van de provider).
Om alles zelf een beetje onder controle enzo te houden wil ik alles via 1 computer laten lopen en dan via InternetSharing van WinME of Windows2000 het internet laten doorsluizen.
Ik weet dat het mogelijk is dat je via dat internet sharing kan gamen via internet. Maar is dit ook mogelijk met meerdere mensen tegelijk via die 1ne pc ?
Want ik neem aan dat je dan natuurlijk maar 1 IP toegewezen krijgt. Is dat dan geen probleem ?

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Als je op de host Winroute of Sygate installeerd dan krijg je een DHCP die maakt wat extra sub-IP's aan. Dan is het gene enkel probleem.

Freelance tweaker

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 13:43 schreef D-Devil het volgende:
Als je op de host Winroute of Sygate installeerd dan krijg je een DHCP die maakt wat extra sub-IP's aan. Dan is het gene enkel probleem.
Thanxx voor de snelle reactie !
Geeft het trouwens geen problemen met me internetprovider als ik ook als het ware een DHCP server draai ?
Want ik krijg me IP van Cistron ook toegewezen via DHCP...