Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Duingras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-10 08:51
Dinsdag avond (Hong Kong time, ik zit in Hong Kong) reageerde mijn Lumia 625 ineens helemaal niet meer, herstarten loste het probleem tijdelijk op, maar na een paar minuten deed de telefoon het weer niet. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Een paar uur later was het probleem ineens opgelost. Het vreemde was dat mijn vrouw hetzelfde probleem had met haar Lumia 820, de batterij was vanochtend volledig leeg, terwijl die normaal gemakkelijk twee dagen meegaat. Is het toeval of is het het gevolg van een OTA update of iets dergelijks? Zijn er meer mensen die dit probleem de afgelopen uren hebben gehad?

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:32
Nope. Geen last gehad om onze beide 830's of de 640 van onze dochter.

• BrainBugs
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-11 13:11
Dat is toevallig. Toen ik vanmorgen wakker werd was mijn telefoon ook bijna leeg terwijl ik nog minstens 50% had toen ik naar bed ging. Mijn toestel is een 735 trouwens.

• FJB
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-07 09:08

FJB

Ik heb hetzelde probleem met een Lumia 720. Sinds donderdag 16 juli reageert het toestel onregelmatig zeer traag (meer dan een minuut voor het verwerken van één aanraking). De eerste week was dat goed te verhelpen met een reset (volume en aan/uit 10 sec). Sinds gisteren werkt dat ook niet meer. De opstart tot de sim-login loopt normaal, daarna zeer slechte respons. Als ik niets doe start de telefoon verder wel op (maar af en toe ook met spontane herstart).

Mijn vrouw heeft hetzelfde toestel, en heeft ook last van trage response (blijft ook af en toe hangen). Maar gelukkig niet zo dramatisch als op mijn toestel

Deze problemen treden bij diverse app's op (oa NOS, browser), en soms ook bij selectie van app's.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is? En nog belangrijker, hoe het op te lossen?

edit: reset verduidelijkt

[ Voor 3% gewijzigd door FJB op 25-07-2015 08:05 ]

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:48
Hard reset zou het wel verhelpen, maar of je daar op zit te wachten...