Al het goeie.......
Ik heb er vorig jaar een Panasonic GD30 met gratis Ben-abbo gekocht. Levertijd was heel redelijk, met de service heb ik geen ervaring. Het ging mij toen vooral om de (simlockvrije) Panasonic voor 69 piek. Het Ben-abbo heb ik nooit gebruikt, ik heb er gelijk een gratis Dutchtone abbo van tobeconnected in gestopt
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Wat is redelijk ? Ik heb geen zin om weken te wachten.
Al het goeie.......
Prima zaak
Heb bij hun zo'n 'gratis' simkaart-abbo bresteld. werd snel geleverd (binnen een week), en het geld dat erbij hoorde kreeg ik ook binnen 2 weken ofzo.
Heb bij hun zo'n 'gratis' simkaart-abbo bresteld. werd snel geleverd (binnen een week), en het geld dat erbij hoorde kreeg ik ook binnen 2 weken ofzo.
Levering: prima!!
Service:
!!!
Levertijd: binnen een week nadat de boel is opgestuurd heb je je mobieltje binnen
Service:
Levertijd: binnen een week nadat de boel is opgestuurd heb je je mobieltje binnen
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Ik heb ook prima ervaringen met Telecom.nu.
Ruim anderhalf jaar geleden een abotje besteld en alles snel (= 1 week) afgewerkt..
Geen service nodig gehad dus..!
Ook
Ruim anderhalf jaar geleden een abotje besteld en alles snel (= 1 week) afgewerkt..
Geen service nodig gehad dus..!
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Erg goed. Siemens S40 met D*-abo besteld, heel snel geleverd en goed afgehandeld. Accessoires waren nog niet leverbaar maar zijn later keurig nagestuurd. Wat mij betreft dus prima in orde.
Geen problemen mee gehad.
Al een keer een Nokia 3210 bij besteld en een half jaar terug een Siemens M35i...
Al een keer een Nokia 3210 bij besteld en een half jaar terug een Siemens M35i...
Vriend van me heeft via hun een Dutchtone abbo. Alles binnen een week binnen....en verder geen problemen gehad.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Heb een jaar geleden ofzo een ben abo besteld.
Snelle levering, goede service
Snelle levering, goede service
Eat my shorts !
Verwijderd
Gebruik gemaakt van een actie met een gratis foontje en abo... Was binnen 2 weken binnen, maar het kostte me nog 6 maanden, 3 emails en 1 fax om het bedrag gestort te krijgen.
Doe het echt niet weer dus (iig niet bij hun).
Doe het echt niet weer dus (iig niet bij hun).
Pagina: 1