Toon posts:

PC kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Mijn budget ligt rond de 500 euro.
Met mijn pc wil ik vooral games spelen. De games die ik speel zijn League of Legends en Counterstrike Global Offensive. Wat ik wil is dat ik deze spellen op high settings met 60 frames per second kan spelen. Verder wil ik spellen zoals GTA V en The Witcher 3 ook kunnen doen op deze computer (maar dan niet op high settings, maar wel op 60fps). Ik wil graag ook nieuwe spellen die nog komen gewoon kunnen spelen zonder het ervaren van lag.
Wat voor onderdelen kan ik hier het beste bij kopen? of welke pre-built computer past hier het beste bij?

Ik had zelf al gekeken naar wat ik misschien wilde, en ik was dit inderdaad vergeten er bij te vermelden. Ik had mijn oog op deze pc van dell

http://m.dell.com/mt/www.....aspx?fl=m&oc=cd84716

Het leek me een mooie prijs, maar ik ben niet bekend met onderdelen van een pc en waar ik ze precies voor nodig heb. Ik zou dus graag willen weten of ik met deze pc de dingen zou kunnen doen zoals aangegeven in mijn topic. En ik zou ook graag willen weten of er andere mogelijkheden zijn die goedkoper zijn maar wel de zelfde prestaties leveren.

Alvast bedankt! :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Dubbel met Aanschaffing desktop. Slotje.

Dit topic is gesloten.