Vogelschieten of Koningschieten, we hebben het allemaal wel eens gedaan. Ik mag me met de andere kant bezig houden. De organisatie. Vele jaren gaat het in vele gemeenten nog met pen en papier en omroepers. De helft hoort je niet en de andere helft is al te dronken. Lezen kan vaak nog wel. Verleden jaar maakt we gebruik van een TV scherm en een Powerpoint presentatie waarop we namen toonden van de deelnemers die mochten schieten. De schutters werden wel met pen en papier genoteerd en daarna als men aan de beurt was in de Powerpoint presentatie op TV getoond. Liep best ok maar lang niet optimaal.
Nu zoek ik naar manieren, webbased of met software of zelfs op andere wijze om dit proces voor de oganisatie sneller en makkelijker te maken. Vele website handelen over andere type competitie systemen. Kortom: Ik heb tips nodig, hoe doen jullie het?
Het proces is een inschrijving waarbij een ieder op volgorde wordt afgeroepen om 1 maal met een gemonteerde bugs op een houten vogel mag schieten die op hoogte hang. Diegene die de vogel eraf schiet is Koning.
Ik had niet echt een duidelijk idee waarin ik dit het beste kon plaatsen, verwijs me indien nodig maar naar iets anders
Nu zoek ik naar manieren, webbased of met software of zelfs op andere wijze om dit proces voor de oganisatie sneller en makkelijker te maken. Vele website handelen over andere type competitie systemen. Kortom: Ik heb tips nodig, hoe doen jullie het?
Het proces is een inschrijving waarbij een ieder op volgorde wordt afgeroepen om 1 maal met een gemonteerde bugs op een houten vogel mag schieten die op hoogte hang. Diegene die de vogel eraf schiet is Koning.
Ik had niet echt een duidelijk idee waarin ik dit het beste kon plaatsen, verwijs me indien nodig maar naar iets anders
[ Voor 10% gewijzigd door Arethusa op 14-07-2015 18:18 . Reden: Vraag van rmg ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs