Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor game en zakelijk gebruik

Pagina: 1
Acties:

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-11 23:51
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Ik wil mijn laptop gaan gebruiken voor het volgende:
- Gamen (Lees spellen als GTA V, Sims 4, ETS2 en ATS)
- Autocad ( wordt niet vaak gebruikt)
- Office 2013 (voornamelijk word, outlook en excel)

Het OS zal in eerste instantie windows 8.1 worden en later geupgrade naar windows 10.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

€ 2000 - € 2500 Hoe minder hoe beter :P

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Nee hij is voornamelijk alleen maar thuis. Hier zal hij wel eens van plaats veranderen maar dat is het.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Nee.

Na een een aantal jaar gedaan te hebben met een Samsung NP305E7A-S01NL waar eigenlijk totaal niet opvalt te gamen heb ik besloten een serieuze laptop te gaan kopen.

Mijn shortlist was tot verkort:

- Alienware 17
Erg mooie laptop maar veelte duur voor wat je krijgt.
De GTX980M bezit maar 4gb geheugen
Bij het samenstellen kun je geen onderdelen laten vervallen die je anders wilt of ergens anders goedkoper kan bestellen.
- BTO 17CL63
Een redelijk mooie laptop maar het is een enorm prijzig ding en heeft net als bij dell het nadeel dat je niks kan weg laten bij het configureren.
- Clevo P771ZM-G Sync.
Qua basis de zelfde laptop als de BTO maar beter te configureren.

De clevo lijkt mij een ideale laptop de samenstelling zoals ik hem had bedacht:

- Intel I7 4790K
- Artic MX4 koelpasta
- Nvidea GTX980M 8GB
- Intel AC-7265
- 1 jaar dode pixel garantie
Totaal bij Laptop plus € 1980.21

Ergens anders te bestellen:
#ProductPrijsSubtotaal
1Kingston HyperX Impact HX316LS9IBK2/16€ 98,49€ 98,49
1Samsung SM951 256GB€ 199,95€ 199,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 298,44

Echter had ik een paar vragen over deze laptop die ik niet heb kunnen terug vinden op het internet:

- Ga ik de snelheid van deze SSD volledig kunnen benutten? En wat zouden snelheden zijn op de 2de M2 poort?
Deze SSD ondersteunt snelheden tot 2000mb/s lezen en 1200mb/s schrijven.
- Tot in hoevere is het G-sync verhaal waar bij deze laptop?
De technologie is erg interessant maar dan moet het natuurlijk wel werken. 8)

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• test_slang_776
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-11-2023
Clevo p751zm met jouw configuratie is inderdaad veruit het beste voor dat budget.