geheugen

Pagina: 1
Acties:

• TheHummer
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-01 20:02
Nooit over nagedacht maar toch een vraag.
Als ik mijn stroom van mijn smart tv en surround receiver haal,hoelang blijven mijn instellingen in het geheugen bewaart.
Omdat ik momenteel alleen maar op mijn studeerkamer zit,waar ik ook alles onder de hand hebt.
Ok alvast bedankt voor de reactie

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:02

Standeman

Prutser 1e klasse

Van 30 seconden tot 30 jaar 8)

Nee, geen idee, daarvoor geef je veel te weinig informatie en ik heb geen glazenbol ;)

Het ligt heel erg aan het merk / artikel en wat voor backupbatterij gebruikt wordt. Mogelijk kan je het gewoon zelf terug vinden in de documentatie van je apparaten.

[ Voor 5% gewijzigd door Standeman op 14-07-2015 15:30 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 11:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn Onkyo houdt het zeker 6 weken vol zonder prik. En daarna kwam ik terug van vakantie.

Documenten gelezen? Fabrikant gemaild? Expert-zaak gebeld?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Mijn ziggo tv kastje is na 3 dagen alle instellingen kwijt!

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-10-2025
Is het ook niet zo dat veel word opgeslagen tegenwoordig in een soort van rom/ram hoe je het noemen wilt?
Dus net als een usb stick die zonder spanning data kan bewaren.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-01 17:31

Mikayu

.srt

Ligt echt aan wat voor apparaat het is idd.
Mijn onkyo wordt het geflashed, dan maakt het niet uit hoe lang er geen stroom op staat. TV tuner raakt alleen de klok kwijt als de stroom eraf is geweest terwijl alle andere settings wel blijven staan

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Hangt per apparaat af, dus is geen touw aan vast te knopen. Dit IVM de manier waarop instellingen opgeslagen kunnen worden. Het kan op een geheugenchippie zoals zich ook in een SD kaart of SSD bevind, of een EEPROM, dat blijft oneindig.
Maar staat het op het type geheugen zoals het werkgeheugen van je PC, dan moet er altijd spanning op blijven staan, soms zit daarvoor een batterij of 1F condensator. Maar dat zie je vooral bij oude meuk :P
Pagina: 1