Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 11:46
Beste,

Ik ben op zoek naar een applicatie waarmee mijn ouders met toestemming in kunnen zien waar ik (lees: mijn mobiel) uithangt. Ik heb uiteraard zelf al gezocht, maar kom dan vooral op GPS trackers om bijvoorbeeld je fietsroutes te bekijken. Het is de bedoeling dat mijn ouders kunnen inloggen op een website en hiermee de (laatst bekende) locatie zien. Ik ben overgestapt van Apple en daar had je met iCloud die geïntegreerde optie.

Wie kent zo'n app of kan me helpen met de juiste zoekterm?

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:17
Heb je jouw Samsung account al geprobeerd?

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 16:51
Google device manager is hetgeen wat je zoekt, dan moet je je ouders wel toegang geven tot je Google account.

Anders is Prey nog een optie

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-11 14:54
Je kan je Google Location history bekijken via je Google Account: https://maps.google.com/locationhistory/b/0

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 16:16

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-11 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Mag ik vragen waarom je uberhaupt dit zou willen?

Xbox: Gulpener88

• iBugged
Gertjuhjan schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:28:
Mag ik vragen waarom je uberhaupt dit zou willen?
Ik ga binnenkort een heel eind reizen (naar Friesland vanuit Zeeland) en dan willen mijn ouders voor een zekerheid kunnen kijken waar ik ongeveer ben. Dit kon met iCloud toen heel makkelijk, maar ik kn het met Samsung/Google niet vinden.
markisoke schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:15:
Google device manager is hetgeen wat je zoekt, dan moet je je ouders wel toegang geven tot je Google account.

Anders is Prey nog een optie
mhoogendam schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:16:
Je kan je Google Location history bekijken via je Google Account: https://maps.google.com/locationhistory/b/0
Thanks, ik ga even alle opties bekijken en dan kies ik de beste uit, bedankt :)

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
iBugged schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:29:
[...]

Ik ga binnenkort een heel eind reizen (naar Friesland vanuit Zeeland) en dan willen mijn ouders voor een zekerheid kunnen kijken waar ik ongeveer ben. Dit kon met iCloud toen heel makkelijk, maar ik kn het met Samsung/Google niet vinden.

[...]

[...]

[...]

[...]

Thanks, ik ga even alle opties bekijken en dan kies ik de beste uit, bedankt :)
Een heel eind reizen? Je bedoelt dus vanuit Nieuw-Zeeland naar Friesland?

• iBugged
Voor een 15-jarige is Zeeland (de provincie) naar Friesland anders een hele onderneming ;)
Pagina: 1