CMS - WYCIWYG

Pagina: 1
Acties:
  • 440 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenEgelmeers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-12-2021
Hallo,

Voor een nieuwe website die ik aan het bouwen ben, zoek ik een goed CMS (PHP).
De enige eis eraan is dat het WYSIWYG is & daarnaast dat de ontwikkelaar kiest wat de gebruiker wel/niet kan (daarmee bedoel ik dus, dat een gebruiker niet met allemaal kleuren kan gaan gooien, maar gewoon titels e.d. erin kan slepen die vooraf ingesteld zijn). Ik weet dat er een (gratis) bestaat maar kan 'm niet meer vinden.

De enige die ik heb gevonden is:
https://www.impresspages.org/

Kent iemand deze? Goede ervaring(en) mee?

Alvast hartelijk dank voor jullie antwoord(en).

Met vriendelijke groet,

Jeroen

[ Voor 14% gewijzigd door JeroenEgelmeers op 14-07-2015 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Er zijn een aantal Open Source CMSen die allemaal zo hun voor- en nadelen hebben, maar vrijwel allemaal bevatten ze wel een WYSIWYG editor. Wanneer dat je enige eis is, denk ik dat je er verstandig aan doet een redelijk bekend systeem te kiezen als WordPress of Drupal, maar er is keuze zat:

Wikipedia: List of content management systems

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenEgelmeers
OkkE schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:01:
Er zijn een aantal Open Source CMSen die allemaal zo hun voor- en nadelen hebben, maar vrijwel allemaal bevatten ze wel een WYSIWYG editor. Wanneer dat je enige eis is, denk ik dat je er verstandig aan doet een redelijk bekend systeem te kiezen als WordPress of Drupal, maar er is keuze zat:

Wikipedia: List of content management systems
WordPress is niet WYSIWYG.. Ik heb het echt over een drag-en-drop oplossing waarbij je constant de website ziet zoals deze is; en je niet naar een "live version" hoeft te gaan (zoals dat wel het geval is bij bovengenoemde) aangezien je anders niet weet hoe het er precies op de site uit komt te zien.

Drupal had ik net al naar gekeken, maar volgens mij is ook dat geen WYSIWYG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
offtopic:
Ter info, maar helpt ook zeker bij het zoeken: WYSIWYG zoals jij dat wil schrijf je toch echt met de S van 'See'. :X

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenEgelmeers
Voutloos schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:28:
offtopic:
Ter info, maar helpt ook zeker bij het zoeken: WYSIWYG zoals jij dat wil schrijf je toch echt met de S van 'See'. :X
Oops. Aangepast. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 08:02

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

JeroenEgelmeers schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:22:
[...]

WordPress is niet WYSIWYG.. Ik heb het echt over een drag-en-drop oplossing waarbij je constant de website ziet zoals deze is; en je niet naar een "live version" hoeft te gaan (zoals dat wel het geval is bij bovengenoemde) aangezien je anders niet weet hoe het er precies op de site uit komt te zien.

Drupal had ik net al naar gekeken, maar volgens mij is ook dat geen WYSIWYG.
Je kan in Wordpress toch ook een preview versie zien voordat je het live zet, niet realtime, maar wel zonder het live te zetten.

Net zoals hier [Toon voorbeeld]

Of deze plugin:
https://wordpress.org/plugins/inline-preview/

[ Voor 4% gewijzigd door Afvalzak op 14-07-2015 15:43 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
In PRG gaat het over het zelf programmeren van oplossingen, en dus niet over het zoeken van kant en klaar oplossingen ( Zie het Devschuur Beleid ). Dit topic gaat daarom op slot.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.