Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Domein gelijktijdig op Google Apps en Office 365

Pagina: 1
Acties:

• joecks
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:41
Ik weet niet of mijn vraag hier thuis hoort maar moet ergens beginnen...

Ik meen ooit eens ergens gelezen te hebben dat het mogelijk is je domeinnaam zowel op Google Apps en Office 365 te gebruiken..

Ik heb nu mijn domein bij Google Apps ondergebracht en voor de hele familie een mail adres aangemaakt. Ik wil zelf nu enkel met mijn eigen domain-mail account naar Office 365 Business Essentials toe, is dit mogelijk ? Zoja, kan iemand uitleggen hoe dat gaat ?

• joecks
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:41
Inmiddels een uurtje met Microsoft Support aan de telefoon gezeten en ben uitstekend geholpen (engelstalig) het werkt nu zoals ik wil na een aantal DNS aanpassingen , Email forwards en wat settings in Office 365... (Exchange)

Wat we zoal gedaan hebben :

As we've determined during our remote session today, we have managed to create the desired setup by following the below steps:

- to add on the cloud user's mailbox an additional SMTP address (name@domain.onmicrosoft.com) in the Exchange Admin Center;
- to make a forward from the old Gmail account to the above mentioned SMTP address;
- to change in the cloud the actual status of the domain to "Internal relay";
- to create an outbound connector to point to the Gmail servers;
- changes to DNS

[ Voor 54% gewijzigd door joecks op 20-07-2015 16:37 ]