Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem gebruiken om voor het gehele adobe pakket: video bewerken, photoshop, illustrator, after effects, etc. Verder wordt het systeem gebruikt voor web development en applicaties ontwikkelen. Tot slot speel ik graag een potje CSGO, wat geen probleem moet zijn op welk systeem dan ook...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800 - 900 euro zonder windows scherm, toetsenbord etc. Een 256g ssd heb ik ook al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een intel i7 of xeon voor hyperthreading en een nvidea video kaart voor de cuda cores.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nix nada noppes
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk dat dit lijstje redelijk compleet is, het is een final check zodat ik het systeem kan gaan bestellen!
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik wil het systeem gebruiken om voor het gehele adobe pakket: video bewerken, photoshop, illustrator, after effects, etc. Verder wordt het systeem gebruikt voor web development en applicaties ontwikkelen. Tot slot speel ik graag een potje CSGO, wat geen probleem moet zijn op welk systeem dan ook...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800 - 900 euro zonder windows scherm, toetsenbord etc. Een 256g ssd heb ik ook al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een intel i7 of xeon voor hyperthreading en een nvidea video kaart voor de cuda cores.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nix nada noppes
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk dat dit lijstje redelijk compleet is, het is een final check zodat ik het systeem kan gaan bestellen!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Xeon E3-1231 V3 Boxed | € 263,76 | € 263,76 |
| 1 | Asus B85M-G (C2) | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 210,95 | € 210,95 |
| 1 | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | BitFenix Phenom Micro-ATX Wit | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,- | € 25,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/16 | € 91,50 | € 91,50 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 51,61 | € 51,61 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 816,22 | |
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?