Amazon.de prime day 15 juli Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 9.545 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-08 19:41
Beste forumgenoten,

Iemand bekend met de Prime day op amazon.de ? Zijn de aanbiedingen interessant?
Wil Amazon Prime voor 30 dagen proberen, maar weet niet of het de moeite waard is.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57

Rannasha

Does not compute.

Amazon.fr heeft ook een "prime day" morgen.

Amazon Prime is verder niet heel wereldschokkend, je krijgt snellere verzending en vaak vallen de verzendkosten weg. Als je regelmatig besteld, dan kan dat wel handig zijn. Het maandje gratis is verder geheel vrijblijvend, dus je kunt je gewoon aanmelden en daarna weer afmelden om te proberen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
De prime day heeft wel zeer scherpe prijzen op een aantal artikelen!

Alleen zonder prime kun je z emeestal ook voor die prijs bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
Bedankt. Dus ik hoef niet perse aan te melden om te mogen bestellen tijdens de Amazon prime day?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
Figo112 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:51:
Bedankt. Dus ik hoef niet perse aan te melden om te mogen bestellen tijdens de Amazon prime day?
Afgelopen keren verschilde dit per artikel, heel apart.
Dus ja het blijft een wazig antwoord :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
Wie heeft er ervaring met 30 dagen Amazon prime proberen en dan kosteloos opzeggen, gaat dat goed?
Kan ik misschien voor de zekerheid aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wourk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-04 11:58
Figo112 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:55:
Wie heeft er ervaring met 30 dagen Amazon prime proberen en dan kosteloos opzeggen, gaat dat goed?
Kan ik misschien voor de zekerheid aanmelden.
Ik heb dat eerder bij Amazon.co.uk gedaan, geen enkel probleem. Nu heb ik een tijdelijk prime abonnement bij amazon.fr en dat gaat ook probleemloos.
Je kunt gelijk als je het proefabonnement hebt afgesloten het weer opzeggen. Dat doe ik ook, want ik wil niet het risico lopen dat ik het vergeet en het automatisch wordt verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

@Figo112: dit komt wel heel erg als een helpdesktopic over. Discussie over aanbiedingen: ja, maar niet bedoeld om eigen inzet te vervangen. Dus svp geen verdere vraagjes meer zonder eerst zelf op zoek te gaan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Laatst online: 11-01-2024
Voor zover ik begrepen heb is prime helemaal niet beschikbaar als je in Nederland woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:55

mrc4nl

Procrastinatie expert

Swoosh schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:54:
Voor zover ik begrepen heb is prime helemaal niet beschikbaar als je in Nederland woont.
Tijd terug dat ik prime geprobeerd bij de UK variant maar het meeste wat ik wilde hebben kon niet via prime naar nederland worden verstuurd inderdaad.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Heb afgelopen weekend Prime aangezet voor mijn account in co.uk en de. Zal morgen wel mijn bevindingen laten weten als ik wat leuks zie en laat versturen! Topic openen is misschien sowieso wel leuk voor 1 dag. Kan Tweakers namelijk gewoon open laten staan, zet ik amazon open kan het nogal wat vreemde blikken opwekken :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
Iemand nog philips hue voor 129 euro? http://www.amazon.de/gp/p...f1a46&smid=A3JWKAKR8XB7XF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:49
Het is niet alleen Prime day bij Amazon.de, maar ook bij alle andere varianten! :)

[ Voor 5% gewijzigd door oohh op 15-07-2015 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:21

ralfbosz

xm create bosz -c

Op de .de en .fr mooie PS4 aanbiedingen, het is dat ik nauwelijks nog met mijn PS3 speel, anders.... hmmmmm....

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:47
Zijn de aanbiedingen verschillend voor Duitsland, UK en Frankrijk? of is het allemaal hetzelfde?
Die Philips Hue was niet duur trouwens. Zelf maar eens kijken voor een leuke beamer.

Op de UK site staat trouwens:
Prime customers save 20% on Your First Purchase
When you subscribe & save with code SNSPRIME20

[ Voor 28% gewijzigd door Waah op 15-07-2015 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:21

ralfbosz

xm create bosz -c

Waah schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 07:50:
Zijn de aanbiedingen verschillend voor Duitsland, UK en Frankrijk? of is het allemaal hetzelfde?
Die Philips Hue was niet duur trouwens. Zelf maar eens kijken voor een leuke beamer
Zeker verschillende, zeker de moeite waard om ze allemaal te checken.

Voor de PS4 heeft volgens mij de .fr de beste deal, PlayStation 4 + Batman Arkham + Tweede controller + PS Plus 6 maand + Batman Trilogy Blu-ray + The Dark Knight Stripverhalen voor €399.

Op de .de hebben ze dan weer de 1Tb PS4 + tweede controller voor hetzelfde geld. Lastige keuzes :)

.fr heeft ook de simpelste Kindle voor wel erg weinig geld, zelf al een goeide reader (kobo), maar het is wel leuk om als kado te geven. Alleen hoe zijn die advertenties op dat ding???

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Op de DE staat een refurbished PS4 voor wie dat graag wil, met 1 controller voor 259
http://www.amazon.de/gp/p...?ref_=pin15_gw_d_d3_vg_ed

Ik weet dat niet iedereen fan is van refurbished... maar denk meld hem toch even.

een andere vraag: Hoe kan je de deals het makkelijkst bekijken? die rij met 7 aanbiedingen waar je steeds doorheen moet klikken is niet ideaal... kan je het niet als pagina openen?

Misschien handig:
een loop timer, stel de tijd in, en op 0 krijg je een geluidje. Ik heb hem op elke 10 minuten (DE en UK) zodat ik vlak voor de deals starten alvast even kan kijken :+

De FR site doet de deals om de 15 minuten 8)7 het blijven fransen

[ Voor 39% gewijzigd door Waah op 15-07-2015 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:24
Waah schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:03:
[...]

Op de DE staat een refurbished PS4 voor wie dat graag wil, met 1 controller voor 259

Ik weet dat niet iedereen fan is van refurbished... maar denk meld hem toch even.

een andere vraag: Hoe kan je de deals het makkelijkst bekijken? die rij met 7 aanbiedingen waar je steeds doorheen moet klikken is niet ideaal... kan je het niet als pagina openen?
Dat wilde ik net zeggen site ziet er erg rommelig uit zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
Waah schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:03:
[...]

Misschien handig:
een loop timer, stel de tijd in, en op 0 krijg je een geluidje. Ik heb hem op elke 10 minuten (DE en UK) zodat ik vlak voor de deals starten alvast even kan kijken :+

De FR site doet de deals om de 15 minuten 8)7 het blijven fransen
Gisteren had .de nog 2 keer een gebruikte ps4 met 2 controllers en fifa 15 voor 360 euro.. Zat te twijfelen en dacht wacht tot vandaag maar nu zijn ze weg |:(
Zal die 12 maanden garantie ook denk je via Amazon gaan of gewoon via Sony?
Twijfel wat ik zou bestellen,

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Thaimaster schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:45:
[...]

Gisteren had .de nog 2 keer een gebruikte ps4 met 2 controllers en fifa 15 voor 360 euro.. Zat te twijfelen en dacht wacht tot vandaag maar nu zijn ze weg |:(
Zal die 12 maanden garantie ook denk je via Amazon gaan of gewoon via Sony?
Twijfel wat ik zou bestellen,
Normaal moet je altijd garantie claimen bij de winkel toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
Waah schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:54:
[...]

Normaal moet je altijd garantie claimen bij de winkel toch? :+
Heb het al even gevraagd in de chat:

Defekte oder beschädigte Artikel (Versand und Verkauft direkt durch Amazon) können Sie innerhalb von zwei Jahren ab Erhalt der Ware reklamieren bei Amazon reklamieren. Allerdings Sony kann auch der Artikel reparieren oder austauschen. Also, beide.

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:43
Als je je aanmeldt met je account in de app, krijg je blijkbaar binnen 14 dagen €10 tegoed (minimaal €50 te besteden), bij de eerste 100.000 aanmelders.

http://www.amazon.de/b/?node=6411365031

[ Voor 7% gewijzigd door RedPixel op 15-07-2015 10:05 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:29
wwwhizz schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:04:
Als je je aanmeldt met je account in de app, krijg je blijkbaar binnen 14 dagen €10 tegoed (minimaal €50 te besteden), bij de eerste 100.000 aanmelders.

http://www.amazon.de/b/?node=6411365031
Ik kan alleen de app niet in de NL app store vinden (iOS). Alleen de UK amazon app is beschikbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door laredo op 15-07-2015 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:43
Hmm inderdaad, ik heb hem op Android geinstalleerd. iTunes zegt dat je van Store moet switchen, maar dat lijkt me niet wenselijk.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Die playstation heeft gewoon fabrieksgarantie, dus ik denk dat het gewoon direct vanaf Sony komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 15:46
Via mydealz.de kun je de prime ook volgen. Ik zie daar andere aanbiedingen voorbij komen dan op de amazon site. Iemand een idee waar je die kunt vinden? Zo heb ik een mooie beamer gemist die al uitverkocht was. Misschien kijk ik verkeerd, maar ik heb alle blitzangebote en weitere blitzangebote bekeken.

Hoe dan ook, mooie aanbiedingen die voorbij komen. Hopelijk nog een goeie beamer en goedkope wii u scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Goeie prijzen ook vandaag voor luiers icm Amazon family vandaag 15% extra korting.

[ Voor 38% gewijzigd door laredo op 15-07-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

laredo schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:26:
Goeie prijzen ook vandaag voor luiers icm Amazon family vandaag 15% extra korting.
Dan kijk ik met mijn neus, vrees ik. Heb je een linkje of artikel?

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Eerste aankoop is binnen:
http://www.amazon.it/gp/p...ff270&smid=A11IL2PNWYJU7H

nog wel lastig zoeken op de sites trouwens (en ja de italie site doet ook mee dus).
Moet ook nog een leuke beamer, dus blijf nog ff zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
orejas schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:29:
[...]

Dan kijk ik met mijn neus, vrees ik. Heb je een linkje of artikel?
https://www.amazon.de/gp/...&ref_=pin15_gw_d_d6_FA_ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Die Amazon App für Ihr Android-Handy: Einkaufen, Preise vergleichen, Filme, Apps, Spiele und mehr genießen - überall

Tippen Sie auf Ihrem Android-Handy einfach auf http://www.amazon.de/androidapp, um die App kostenlos herunterzuladen.

Installeren vanuit onbekende bronnen aanzetten en vanuit download directory installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:34
Ik had gehoopt op een leuke laptop aanbieding... maar valt tot nu toe vies tegen. Allemaal zwakke en onbekende modellen, halve tablets-notebook in 1 dingen en via Duitsland krijg je er een QWERTZ toetsenbord bij.. ook niet al te handig :P

[ Voor 8% gewijzigd door Deezers op 15-07-2015 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
wat een onhandige site zeg... als je niet refreshed elke keer mis je allerlei aanbiedingen. Was een beamer te koop, maar die zag ik pas na het refrehsen van de browser. Uitverkocht (nu was het niet wat ik zocht... maar toch).

Heb nog geen werkende plugin voor Chrome kunnen vinden, om de deals bij te houden. Of een site waar ze netjes op een rij staan ipv per 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
Deze site komt het meest in de buurt, maar ook geen auto refresh. Was er weer een beamer? Of die acer van 2 uur geleden?
http://www.mydealz.de/ang...e/prime-day/blitzangebote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Staat bij mij vlak voor de volgende lichting dus....
http://www.amazon.de/gp/p...2f867&smid=A3JWKAKR8XB7XF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 16:17
Ik sta ergens in de wachtlijst en volgens de helppagina zou ik nu ergens kunnen zien dat dat zo is, wat mijn kans is om het product te bemachtigen etc. maar ik zie niets van dat alles. Iemand een link/tip waar ik de status van product in wachtlijst kan zien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:49
laredo schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:09:
[...]

Ik kan alleen de app niet in de NL app store vinden (iOS). Alleen de UK amazon app is beschikbaar.
Hier de link voor de Nederlandse App Store:
https://appsto.re/nl/B4O-t.i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
http://www.amazon.co.uk/g...rd_i=30&pf_rd_p=560261527
Deze wii U zit om 11:50 in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

GBP 185 = EUR 255

Meh, niets bijzonders dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Laatst online: 08-09 13:21
Sennheiser Urbanite gekocht voor € 75,-! Was al een tijdje naar op zoek.

http://www.amazon.de/gp/p...52fd1&smid=A3JWKAKR8XB7XF

pricewatch: Sennheiser Urbanite Black (Zwart)

[ Voor 18% gewijzigd door Er_Damn op 15-07-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Let wel op, ik zie dat die specifiek voor de iPhone is. Wilde hem zelf bestellen voor mijn sony dus vraag me nou af of dat ook werkt :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:39

KrazyJay

Net een Samsung 850 EVO SSD van 1TB kunnen reserveren voor echt wel een goede prijs, 289 Euro.
Alleen, was ik net te laat voor de 500GB voor 139, die ik eigenlijk liever heb. Ik sta daarvoor nu op een Warteliste, "Sie sind auf der Warteliste für dieses Angebot", enig idee hoe dat dat werkt?

Ik zou bericht krijgen als er genoeg anderen binnen de 15 minuten niet afrekenen, en mijn plaats en kans (GUT/MITTEL/GERING) zouden ergens aangegeven staan volgens deze link Amazon.de Hilfe: Sich einer Blitzangebot-Warteliste anschließen. Heeft iemand enig idee waar ik dat vinden kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Laatst online: 08-09 13:21
weszz schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:11:
[...]

Let wel op, ik zie dat die specifiek voor de iPhone is. Wilde hem zelf bestellen voor mijn sony dus vraag me nou af of dat ook werkt :+
Thanks, ja dat wist ik. Ik heb zelf een Iphone, dus dat is het probleem niet. Je hebt twee versies galaxy and Ios. Volgens mij is de Ios versie de algemene versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
Nieuwe scheerapparaat en kindle besteld:
http://www.amazon.de/gp/product/B0046HRIMG?tag=80085-21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:34
Kindle moet je toch via de .com site bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Deezers schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:25:
[...]

Kindle moet je toch via de .com site bestellen?
Prime geactiveerd en ik kon hem voor 80 euro bestellen...
op amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERased
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-08 08:56
KrazyJay schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:12:
Net een Samsung 850 EVO SSD van 1TB kunnen reserveren voor echt wel een goede prijs, 289 Euro.
Alleen, was ik net te laat voor de 500GB voor 139, die ik eigenlijk liever heb. Ik sta daarvoor nu op een Warteliste, "Sie sind auf der Warteliste für dieses Angebot", enig idee hoe dat dat werkt?

Ik zou bericht krijgen als er genoeg anderen binnen de 15 minuten niet afrekenen, en mijn plaats en kans (GUT/MITTEL/GERING) zouden ergens aangegeven staan volgens deze link Amazon.de Hilfe: Sich einer Blitzangebot-Warteliste anschließen. Heeft iemand enig idee waar ik dat vinden kan?
Je krijgt een automatische popup die je verwittigt als je alsnog in aanmerking komt voor het produkt. Aanklikken en je komt automatisch op de betaalpagina terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
DarkChylde schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:26:
[...]

Prime geactiveerd en ik kon hem voor 80 euro bestellen...
op amazon.de
Was aan het twijfelen of de korting goed gegaan was, dus geprobeerd de bestelling te annuleren.
Maar kan hem nu niet meer voor 80 euro in het mandje zetten |:(

edit:
Nieuwe account aangemaakt en kindle kunnen bestellen voor 80 euro

[ Voor 9% gewijzigd door DarkChylde op 15-07-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 22:50
Een Samsung 850 EVO 1TB besteld voor €289,- en een Philips Hue starterset met 3 lampen (om de collectie van 10 lampen uit te breiden) voor €129,-! :)
Kon ik toch niet laten gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERased
Een BBQ aangekocht voor 44 euro, de vorige was doorgeroest. Volgende week geleverd en dan hopen op ons zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ik ga denk ik maar voor een beamer in de Amazon Warehouse. Nu nog kiezen welke :P

pricewatch: Optoma HD141X voor 423
pricewatch: BenQ W1070 voor 526
pricewatch: BenQ W1070+ voor 650

Of toch wachten op die PrimeDeal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Voor de beamerfans hier: http://www.amazon.de/gp/p...rd_i=20&pf_rd_p=654036067

Beginnt für Prime-Mitglieder um 14:20 Uhr

[ Voor 9% gewijzigd door Torrentus op 15-07-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Torrentus schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:15:
Voor de beamerfans hier: http://www.amazon.de/gp/p...rd_i=20&pf_rd_p=654036067

Beginnt für Prime-Mitglieder um 14:20 Uhr
Gebruik ik de site verkeerd ofzo? ik zie die er dus niet tussen staan he |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Er zijn (erg onhandig) twee lijsten met aanbiedingen. Ik ben redelijk 'bij' en kan dus met een klik op de pijl naar links van het begin naar het einde van de lijst scrollen. Daar komen de nieuwe aanbiedingen er telkens bij. Wel twee lijsten in de gaten houden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Torrentus schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:18:
Er zijn (erg onhandig) twee lijsten met aanbiedingen. Ik ben redelijk 'bij' en kan dus met een klik op de pijl naar links van het begin naar het einde van de lijst scrollen. Daar komen de nieuwe aanbiedingen er telkens bij. Wel twee lijsten in de gaten houden dus.
Gevonden. Maar even wachten met de beamers bestellen, eens kijken waar deze prijs op uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
Waah schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:11:
Ik ga denk ik maar voor een beamer in de Amazon Warehouse. Nu nog kiezen welke :P

pricewatch: Optoma HD141X voor 423
pricewatch: BenQ W1070 voor 526
pricewatch: BenQ W1070+ voor 650
...
Die in warehouse zijn toch 2e hands? Of zie ik iets over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery02
  • Laatst online: 10:52
Edit: ik keek met mijn neus...

[ Voor 94% gewijzigd door Mystery02 op 15-07-2015 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
ikbenheelmoe schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:52:
[...]

Die in warehouse zijn toch 2e hands? Of zie ik iets over het hoofd.
Klopt die zijn geretourneerd. Staat bij in welke staat ze zijn, maar je hebtgewoon normale geen garantie en nu 15% extra korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
Waah schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:57:
[...]
Klopt die zijn geretourneerd. Staat bij in welke staat ze zijn, maar je hebt gewoon normale garantie en nu 15% extra korting.
Dat wist ik niet :) Is net niet wat ik zoek. Die epson is weer te hoog voor het budget die ik ervoor wil uittrekken. Valt me nog ietwat tegen tot nu toe. Maar toen ik vanmorgen even niet oplette toen was die acer voorbij gekomen, mooie beamer voor een mooie prijs. Beetje ibood hunt gevoel bij, maar daar koop ik meestal ook niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
ikbenheelmoe schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:00:
[...]

Dat wist ik niet :) Is net niet wat ik zoek. Die epson is weer te hoog voor het budget die ik ervoor wil uittrekken. Valt me nog ietwat tegen tot nu toe. Maar toen ik vanmorgen even niet oplette toen was die acer voorbij gekomen, mooie beamer voor een mooie prijs. Beetje ibood hunt gevoel bij, maar daar koop ik meestal ook niets ;)
Tja die was leuk, maar wil graag Full-HD. Wil toch een tijdje mee, en normaal ben ik niet van pixels (4K vind ik maar onzin op tv/games) maar bij een beamer heb je toch wel groot beeld :P
En dan komt de benQ w1070 wel goed uit de bus, met daarna de Optoma HD141X...

Maar lees net dat de Co.UK dus geen garantie geeft, maar in Italië (en duitsland vast ook) hebben ze europese wettelijke garantie. Dus dan heb je toch garantie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
Waah schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:05:
[...]

Tja die was leuk, maar wil graag Full-HD. Wil toch een tijdje mee, en normaal ben ik niet van pixels (4K vind ik maar onzin op tv/games) maar bij een beamer heb je toch wel groot beeld :P
En dan komt de benQ w1070 wel goed uit de bus, met daarna de Optoma HD141X...

Maar lees net dat de Co.UK dus geen garantie geeft, maar in Italië (en duitsland vast ook) hebben ze europese wettelijke garantie. Dus dan heb je toch garantie 8)7
Bedoelde de acer h6520bd fullhd 3d voor 427 van vanmorgen. Die hd ready was ook leuk, maar dat was mijn vorige ook. Moet zeggen dat bij een beamer je minder last hebt van pixels als je met een tv hebt. Het blijft licht wat min of meer doorelkaar heen loopt. 720p is ook erg strak hoor, als je een film kijkt. Ik ga ook voor de full hd 3d (4K liever, maar niet te betalen) Een 55 inch oled ben ik ook wel voor in haha. We zullen zien wat er nog voorbij komt.
Anders heb je ook nog garantie van de fabrikant lijkt me. En inderdaad Europese garantie voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
http://www.amazon.de/gp/p...rd_i=20&pf_rd_p=654036067
hmmm 995 is die nu. Dan nog maar ff wachten op een andere beamert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERased
Ik ben op zoek naar een paar actieve monitoren en hoop echt op een promotie van de JBL LSR305 of de KRK Rokit-reeks. Hoop echt dat ze er tussen komen te staan later.
Kom op Amazon!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
http://www.amazon.co.uk/g...rd_i=30&pf_rd_p=560261527
16:10 deze beamer in de aanbieding bij CO.UK

http://www.amazon.de/gp/p...b1h_img_m-4_2107_52bbbdce
Harmony Smart Remote + hub. Zelf erg blij mee en kost in nederland 100 euro. Nu al 88 en daar gaat dus nog wat vanaf 15:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
De TW6600 van Epson stond bijna direct op 100% gereserviert. Gelukkig na een kwartier alsnog kunnen bemachtigen. :*)

Ik kon alleen niet kiezen voor 'Prime-verzending', de levertijd is nu 18-20 juli? Ik had de veronderstelling dat met Prime de verzending ook sneller zou gaan. Als ik koos voor 1-dag express verzending werd de bestelling meteen €40,- duurder.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
Voor de Batman fans is de PS4 nog in de aanbieding op de Franse website.
http://www.amazon.fr/gp/p...RDHNB96&tag=techtanl03-21

PS4 + Batman + Batman Trilogie + Extra controller + 6 maanden PS+

[ Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 15-07-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Royeboi schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:36:
De TW6600 van Epson stond bijna direct op 100% gereserviert. Gelukkig na een kwartier alsnog kunnen bemachtigen. :*)

Ik kon alleen niet kiezen voor 'Prime-verzending', de levertijd is nu 18-20 juli? Ik had de veronderstelling dat met Prime de verzending ook sneller zou gaan. Als ik koos voor 1-dag express verzending werd de bestelling meteen €40,- duurder.
Mooie aankoop 8)
Maar niet alles komt in aanmerking voor prime verzending volgens mij. en de 2 daagse is dan gratis, niet de 1 daagse. Plus je woont in het buitenland natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 16:56

Tomatoman

Fulltime prutser

Ik heb ook een Kindle besteld, de Paperwhite 6th generation. Bij levering in Nederland zou hij 101,68 hebben gekost, maar nu kostte hij 79,99. Toevallig wou mijn vrouw een e-reader hebben en nog veel toevalliger was ik precies aan het zoeken toen er een lightning deal voorbijkwam. Dat realiseerde ik mij pas achteraf :D

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Waah schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:41:
[...]

Mooie aankoop 8)
Maar niet alles komt in aanmerking voor prime verzending volgens mij. en de 2 daagse is dan gratis, niet de 1 daagse. Plus je woont in het buitenland natuurlijk :+
Ja, ik dacht al zoiets. Er stond wel 'Prime' bij, en volgens mij zijn deze aanbiedingen uitsluitend voor Prime-leden dus ik ging er vanuit dat alles ook met 'Prime-verzending' zou gaan. Ach, ik ga nog een paar dagen geduld hebben. :9~

Off: Oude beamer (Panasonic AE3000e) de verkoop in! Ik vind die qua onderhoud (lamp vervanging) te duur worden, en de 3D optie bij de Epson is een leuke bijkomstigheid. Ik geef niet veel om 3D en gebruik het ook niet op de TV beneden, maar op een beamer in de slaapkamer lijkt het me dan toch weer wel wat. Dat in combinatie met het verschil in Lumen (1.600 Panasonic versus 2.500 Epson) zal denk ik wel een mooie upgrade maken.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
god die beamer komt pas om 16:10 niet om 15:10 :(
was even vergeten dat het in de UK een uurtje vroeger is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Waah schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:02:
god die beamer komt pas om 16:10 niet om 15:10 :(
was even vergeten dat het in de UK een uurtje vroeger is :(
http://www.amazon.de/gp/p...rd_i=20&pf_rd_p=654036067

Beginnt für Prime-Mitglieder um 18:10 Uhr

Die Premium-versand is overigens alleen binnen Duitsland beschikbaar:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1clHioi.png

[ Voor 43% gewijzigd door Torrentus op 15-07-2015 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XB One Master Chump editie + extra controller weten te scoren voor 299 euro. Binnen 1 minuut uitverkocht. Lucky me. Toch fijn zo'n proef abbonementje Prime.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2015 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 13:03

sphere

Debian abuser

Er komt ook een yoga 3 pro aan voor de liefhebber.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:15
Ik zit al een paar dagen te zoeken naar iets waar ik mijn domme tv mee kan voorzien zodat Popcorn Time kan worden afgespeeld, liefst zelf als app maar het ernaar toe sturen via de desktopp vind ik ook geen probleem.. Kan hier alleen bagger weinig over vinden of dit nou een beetje werkt, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
dglavimans schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 18:54:
Ik zit al een paar dagen te zoeken naar iets waar ik mijn domme tv mee kan voorzien zodat Popcorn Time kan worden afgespeeld, liefst zelf als app maar het ernaar toe sturen via de desktopp vind ik ook geen probleem.. Kan hier alleen bagger weinig over vinden of dit nou een beetje werkt, iemand een idee?
Chromecast werkt met popcorn time toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:15
Waah schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 18:56:
[...]

Chromecast werkt met popcorn time toch?
Ja hoor ik gemixde dingen over vooral hier op Tweakers.. Dingen als dat hij vanzelf afsluit en alles en dat hij 480p wel draait maar daarboven het toch al snel moeilijk krijgt en ook dingen over de ondertiteling.. Zat inderdaad wel al te kijken naar een ChromeCast.

Apple TV scheen het ook mee te werken maar die dingen zijn dan gelijk een stukje duurder.. Maar zag dus die FireTV in de aanbieding dus dacht.. Naja misschien is dat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was wel geintresseerd in een leuk SSD'tje. De 500GB en 1TB die erg goed geprijsd waren, heb ik gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DX racer stoel gekocht voor 189,- Ik had een 2de handse ahrend van 175,-in gedachte maar deze is wat beter
http://www.amazon.de/Roba...&sr=8-1&keywords=dx+racer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

Iemand en idee waarom ik niet kan bestellen..?

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/f35631190a81a51f541211c4fb982654.png

Laat maar.. Op de productpagina staat alleen beschikbaar voor costumers in het land zelf..

[ Voor 27% gewijzigd door two op 15-07-2015 23:51 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Laatst online: 10-09 11:40
hoe deactiveer ik nu die prime ?
anders is het betland toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
razerBE schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 01:23:
Ben ik zelf ook enigszins wel benieuwd naar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 08:32
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 19:32:
Was wel geintresseerd in een leuk SSD'tje. De 500GB en 1TB die erg goed geprijsd waren, heb ik gemist.
Ik had de 500 in mijn bestelwagen, maar ben afgehaakt omdat ik hem toch niet direct nodig heb eigenlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 14-09 19:57

Rannasha

Does not compute.

razerBE schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 01:23:
In het account menu (rechtsboven) kiezen voor "Amazon Prime account" (of hoe het ook heet in .co.uk of .de, in .fr heet het "Votre compte Amazon Premium". Op de volgende pagina staat er links een optie om het lidmaatschap te beeindigen (.fr: "Fin adhésion").

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ik heb een tijdje terug al 480GB voor 120 euro gescoord :) dus had geen SSD meer nodig.

Ik zal ook alles afmelden zo. moet er 4(!) doen :( (moest me ook 4x opnieuw aanmelden en aanzetten, best raar gezien je 1 account hebt).

Maar op zich nog een paar leuke aanbiedingen geweest. Mogen ze wel vaker doen :+

Wel bijzonder dat Prime in elk land wat anders kost:

UK: 79 pond
DE: 49 euro
FR: 49 euro
IT: 19,99 euro

[ Voor 30% gewijzigd door Waah op 16-07-2015 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 17:24
dglavimans schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 18:54:
Raspberry PI2 kopen voor een paar tientjes en XBMC met Pulsar erop zetten. Heb je meteen ook een echte mediaplayer ipv popcorn time. :) Stuur bij vragen maar een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Laatst online: 10-09 11:40
Rannasha schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:56:
[...]

In het account menu (rechtsboven) kiezen voor "Amazon Prime account" (of hoe het ook heet in .co.uk of .de, in .fr heet het "Votre compte Amazon Premium". Op de volgende pagina staat er links een optie om het lidmaatschap te beeindigen (.fr: "Fin adhésion").
bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Twee dagen na het plaatsen en accepteren van de bestelling komen ze er achter dat het artikel niet naar mijn adres gezonden mag worden. Ik vond het al lang duren voor ie verzonden werd, andere aankopen zijn allang onderweg. Dit heeft te maken met de accu verwacht ik omdat sommige vervoerders daar strenge(re) regels voor aanhouden. Nu heb ik de laatste tijd wel meer artikelen met accu, en zelfs een losse accu bij Amazon.de besteld, en die zijn keurig naar hetzelfde adres geleverd.

Wel heel erg jammer want het was net zo'n leuke aanbieding.

Guten Tag,

wir haben eine wichtige Information zu Ihrer aktuellen Bestellung xxxxxxxxxxxx
Sie hatten bei uns folgenden Artikel bestellt:

'Nikon Coolpix S3700 Digitalkamera (20 Megapixel, 8-fach opt. Zoom, 6,7 cm (2,6 Zoll) Display, Wi-Fi, NFC, Panorama-Assistent) blau ornament' (ASIN: B00S85M36S)

Leider mussten wir diesen aus Ihrer Bestellung stornieren, da er aufgrund seiner Einstufung als Gefahrgut nicht an die von Ihnen angegebene Lieferadresse versandt werden darf. Selbstverständlich wird Ihnen der Artikel nicht in Rechnung gestellt.

Wir entschuldigen uns für die entstandenen Unannehmlichkeiten und bitten um Ihr Verständnis.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Aanbiedingen gaan gewoon door...... http://www.amazon.de/gp/a...cs_gb/279-7985025-4407028 zonder Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nou, het zit niet mee dit keer. Mijn vandaag bezorgde Warehouse aanbieding van een Asus GTX 960 blijkt uiteindelijk een Asus GT 720 te zijn geworden. Ben benieuwd of ik uiteindelijk de derde order wel goed krijg geleverd. Zelden zo slecht meegemaakt via Amazon.de, ben ik niet gewend van ze.

Edit: ze hebben mij dezelfde kaart nogmaals voor de Pime Day prijs aangeboden, keurig opgelost dus.

[ Voor 15% gewijzigd door hardware-lover op 18-07-2015 19:41 ]

Testing, one, two ...

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.