Ik zit een beetje in dilemma.
Mijn panasonic 50vt50 is overleden door blikseminslag via de coax.
Deze valt niet meer te repareren omdat bepaalde onderdelen niet meer leverbaar zijn.
Aangezien plasma niet meer gemaakt word is er met panasonic gebeld.
Zij geven de cx800 op als gelijkwaardig toestel. ik heb deze nog niet bekeken in de winkel, maar wel al het enige uitgezocht op internet over deze tv.
Ik heb wel al een Sony 55x8505c gezien die ik er goed uit vond zien.
Ik twijfel dus tussen deze 2 toestellen dus ik ben benieuwd naar jullie adviezen.
ja ik heb ook al rondgekeken voor een 2ehands panasonic uit de vt50/60 serie, maar ben een beetje huiverig om voor een toestel van 2 jaar oud nog 1100 uit te geven.
Vergeet er nig bij te vermelden dat ik graag films kijk en game op de ps4
Mijn panasonic 50vt50 is overleden door blikseminslag via de coax.
Deze valt niet meer te repareren omdat bepaalde onderdelen niet meer leverbaar zijn.
Aangezien plasma niet meer gemaakt word is er met panasonic gebeld.
Zij geven de cx800 op als gelijkwaardig toestel. ik heb deze nog niet bekeken in de winkel, maar wel al het enige uitgezocht op internet over deze tv.
Ik heb wel al een Sony 55x8505c gezien die ik er goed uit vond zien.
Ik twijfel dus tussen deze 2 toestellen dus ik ben benieuwd naar jullie adviezen.
ja ik heb ook al rondgekeken voor een 2ehands panasonic uit de vt50/60 serie, maar ben een beetje huiverig om voor een toestel van 2 jaar oud nog 1100 uit te geven.
Vergeet er nig bij te vermelden dat ik graag films kijk en game op de ps4
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2015 09:23 . Reden: Wat vergeten te vermelden ]