De laatste tijd viel het draadloos internet al vaker spontaan uit. Na adapter er 30 sec. eruit en erin deed hij het altijd weer. Maar vanaf vandaag lukt dat ook niet meer. Sinds 2009 was ik super tevreden met deze router.
Router:
Sitecom 300N (Gigabit router)
Probleem:
Helemaal geen wifi, LAN werkt internet gewoon.
Wat heb ik zelf al geprobeerd?
- Ingelogd op de router via de computer die via LAN is aangesloten. Via daar proberen te herstellen (opnieuw instellen) alleen krijg dan een melding dat de DNS niet gevonden kan worden?
- Adapter eruit en na 30 sec. erin.
- Knop op de router 30 sec. indrukken (hard-reset) maar geen veranderen? Blijven maar 2 lampjes branden.
- Google gebruikt en zie dat er meer mensen met dezelfde problemen zijn met deze router.
De 10 jaar garantie geldt alleen als je na aankoop binnen 3 weken hebt geregistreerd kwam ik zojuist achter. Dus kan ik maken bij Sitecom denk ik?
Wat nu? Help!
Router:
Sitecom 300N (Gigabit router)
Probleem:
Helemaal geen wifi, LAN werkt internet gewoon.
Wat heb ik zelf al geprobeerd?
- Ingelogd op de router via de computer die via LAN is aangesloten. Via daar proberen te herstellen (opnieuw instellen) alleen krijg dan een melding dat de DNS niet gevonden kan worden?
- Adapter eruit en na 30 sec. erin.
- Knop op de router 30 sec. indrukken (hard-reset) maar geen veranderen? Blijven maar 2 lampjes branden.
- Google gebruikt en zie dat er meer mensen met dezelfde problemen zijn met deze router.
De 10 jaar garantie geldt alleen als je na aankoop binnen 3 weken hebt geregistreerd kwam ik zojuist achter. Dus kan ik maken bij Sitecom denk ik?
Wat nu? Help!