With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925
Sommige foto's zijn iets te krap gekaderd (#5 & #6 bijvoorbeeld) en ik had liever iets meer detail shots gezien zoals #3.
Bij #8 en #9 ligt de focus verkeerd of is je DOF te klein.
Verder vind ik het jammer dat alles zo 'van voren' is geschoten m.u.v. #4.
Oef.... Dit komt best negatief over allemaal. Niet al te zwaar opvatten a.u.b.
Het zijn zeker geen slechte foto's. Ik heb alleen het idee dat er meer in had gezeten.
De winnaar voor mij is foto #3. Juist omdat je hier de details van het auto kerkhof ziet en wat dat doet met zo'n auto.
Bij #8 en #9 ligt de focus verkeerd of is je DOF te klein.
Verder vind ik het jammer dat alles zo 'van voren' is geschoten m.u.v. #4.
Oef.... Dit komt best negatief over allemaal. Niet al te zwaar opvatten a.u.b.
Het zijn zeker geen slechte foto's. Ik heb alleen het idee dat er meer in had gezeten.
De winnaar voor mij is foto #3. Juist omdat je hier de details van het auto kerkhof ziet en wat dat doet met zo'n auto.
[ Voor 12% gewijzigd door PdeBie op 14-07-2015 08:04 ]
Even beetje off-topic; waar is dit?
Kun je daar zo heen?
Bedankt voor je feedback PdeBie. Ze zijn inderdaad allemaal krap gekaderd. Dat kan bij de meeste foto's wel beter. Bij 8 & 9 is de dof inderdaad heel erg klein. Dat was een bewuste keuze. Het is lastig om door de zoeker dan precies te zien wat scherp is en aangezien dit uit de losse hand is genomen kan een kleine beweging de focus al veranderen.
Overigens heb ik veel meer foto's, ook van details en van andere zaken dan de voorkant van de auto's, bijvoorbeeld de onderstaande, maar die is dan ook weer net niet helemaal scherp.
DSC_0519 by Michael van Kleij, on Flickr
@jfversluis: zoek even op Michael Frölich, dan kun je het wel vinden denk ik. Mijn vader heeft het geregeld. Het is in ieder geval in Erkrath. Toegang alleen op zondag en kost 20 euro pp.
Overigens heb ik veel meer foto's, ook van details en van andere zaken dan de voorkant van de auto's, bijvoorbeeld de onderstaande, maar die is dan ook weer net niet helemaal scherp.

@jfversluis: zoek even op Michael Frölich, dan kun je het wel vinden denk ik. Mijn vader heeft het geregeld. Het is in ieder geval in Erkrath. Toegang alleen op zondag en kost 20 euro pp.
With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925
Anoniem: 1121677
Gisteren programma gezien op Arte TV over autokerkhoven in Duitsland, o.a. ook dat van Michael Frölich. Prachtig om te zien wat daar allemaal staat.
Verder op locaties in Frankrijk, Zwitserland en Amerika.
In Amerika schijnt de grootste te zijn met meer dan 8000 autowrakken. Prachtig allemaal.
Helaas is er in Frankrijk een wet waarin staat dat alle autokerkhoven in de toekomst geruimd moeten zijn.
Hier gaat dus veel historie verloren
In het programma kwam ook voor dat iemand een wrak in Frankrijk had gekocht om thuis in de kamer te zetten. Eerst helemaal gedemonteerd en toen boven ( appartement ) weer in elkaar gezet !!
Verder op locaties in Frankrijk, Zwitserland en Amerika.
In Amerika schijnt de grootste te zijn met meer dan 8000 autowrakken. Prachtig allemaal.
Helaas is er in Frankrijk een wet waarin staat dat alle autokerkhoven in de toekomst geruimd moeten zijn.
Hier gaat dus veel historie verloren
In het programma kwam ook voor dat iemand een wrak in Frankrijk had gekocht om thuis in de kamer te zetten. Eerst helemaal gedemonteerd en toen boven ( appartement ) weer in elkaar gezet !!