Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Soulplayer123
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-11 19:48
Dag iedereen,

Ik heb al heel wat zitten zoeken, maar ik ben niet zeker van mijn zaak. Daarom post ik het hier eens. Werkt de heatlink ook in België? Homewizard verkoopt hem namelijk niet via de belgische webshop...

En dan heb ik nog een andere vraag: Is mijn ketel geschikt voor Heatlink? Ik heb een Thermatek F24 E-B. Op bepaalde sites staat ON/OFF Open Therm, maar op andere staat enkel ON/OFF. Wij zijn momenteel aan het verbouwen en daar zou ik graag met Homewizard werken, maar ik had het systeem beperkt in ons appartement willen testen door middel van heatlink + radiator kraan.

Alvast bedankt!

Soul

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:25
Kijk eens op je ketel wat daar voor aansluiting op zit. In Nederland hebben ketels vaak zowel een aan/uit als OpenTherm aansluiting.

[ Voor 4% gewijzigd door ThinkPad op 14-07-2015 09:52 ]

• Soulplayer123
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/1zoj2ic.jpg
Ik weet niet of jij iets kan zien via deze foto?

[ Voor 12% gewijzigd door Soulplayer123 op 14-07-2015 11:04 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:25
Nee, daar kan ik niet zoveel mee helaas. Wat staat er in de handleiding beschreven over de aansluitingen?

• Soulplayer123
Er staat niet echt veel in: Het gaat trouwens over een Thematek 24 EB. Handleiding

Kamerthermostaat
De draden van de kamerthermostaat zoals geïllustreerd aansluiten op de twee klemmen. Als er in de installatie geen kamerthermostaat is voorzien, laat dan het brugje op de twee klemmen van de klemmenstrook zitten. Belangrijk: de connector is bestemd voor aansluiting aan een programmeerbare
thermostaat. In geen geval mag hij gevoed worden via het 230V-net

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/25q9lox.png

[ Voor 14% gewijzigd door Soulplayer123 op 14-07-2015 12:09 ]