Hallo. Ik hoop echt dat iemand me kan helpen. Ik heb al jaren een ipod 1g in gebruik. Deze wilde ik doorgeven aan mijn zoon, en ik wilde dus alles er voor hem af halen. Zodoende wilde ik hem resetten (herstellen) in itunes, maar helaas daar ging het mis. Hij loopt vast en geeft aan dat hij een onbekende fout heeft (1) bij het herstellen.
Ik heb al van alles opgezocht en geprobeerd. Resetten met nieuwe firmware via itunes, knoppen een bepaald aantal seconden ingedrukt houden etc etc etc. Het blijft mislopen. Is er een manier die zeker werkt?
Ik hoorde later dat deze ipod gejailbreaked was. Helaas weet de vorige eigenaar niet meer met welk programma hij dit heeft gedaan. Maar hij heeft het altijd prima gedaan, ook via itunes. Het is een oud dingetje, maar er was nooit iets mis mee. Het zou toch moeten lukken?
Ik zou echt heel erg blij zijn met de gouden tip. Alvast ontzettend bedankt!!!
Ik heb al van alles opgezocht en geprobeerd. Resetten met nieuwe firmware via itunes, knoppen een bepaald aantal seconden ingedrukt houden etc etc etc. Het blijft mislopen. Is er een manier die zeker werkt?
Ik hoorde later dat deze ipod gejailbreaked was. Helaas weet de vorige eigenaar niet meer met welk programma hij dit heeft gedaan. Maar hij heeft het altijd prima gedaan, ook via itunes. Het is een oud dingetje, maar er was nooit iets mis mee. Het zou toch moeten lukken?
Ik zou echt heel erg blij zijn met de gouden tip. Alvast ontzettend bedankt!!!