Kopen gebruikte lens op Amazon.fr - garantie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10 07:58
Ik heb een lens voor mijn camera op het oog die via Amazon.fr wordt verkocht.

Hij is alleen gebruikt. Het lijkt er op dat het een sample is geweest dat door de fabriek is getest.

Amazon.fr geeft aan dat de lens "Als nieuw" is, maar dat er mogelijk water en koffie resten zijn ivm met sealing/operating tests van de fabriek.

Heeft iemand weleens dit soort producten gekocht? Scheelt namelijk wel veel ten opzichte van de nieuwprijs, maar ik ben toch nog een beetje huiverig om dit dan helemaal vanuit Frankrijk te laten komen.
- hoe zit het als ik het product terug wil geven bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En wat zegt Amazon.fr als je ze deze vragen stelt?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 14:32

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb zo ooit een Asus router met flinke korting van Amazon.de gekocht, nieuw maar wel als demomodel oid gebruikt. Maar heb 'm meteen terug kunnen sturen: DOA. Ik denk dat nakijken ze teveel tijd kost, ze verkopen het liever, dus je kunt pech hebben.

Terugsturen naar amazon.de was gratis, ik weet niet of dat ook geldt voor de .fr variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt bij amazon zijn ook vaak teruggestuurde artikelen. Amazon controleert dit volgens mij wel goed, ik heb nog nooit een probleem gehad, daarnaast kun je het ook altijd weer retour sturen indien het niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 16:27
Hoe het met Amazon.fr zit weet ik niet, maar bij .de kan je je pakket gratis retourneren naar een Nederlands adres. Deze partij geeft vervolgens aan Amazon door dat het pakket is ontvangen, en krijg je je geld retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* Dit noemen we topickaping. Verder mist het elke eigen inzet, en is ook nergens anders gewenst

[ Voor 173% gewijzigd door gambieter op 21-07-2015 19:57 . Reden: gaat die collega ook modden ;-) ]

Pagina: 1