Wijziging User Review - SaphuA eim.inf

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 185% gewijzigd door SaphuA op 29-01-2016 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:32
Maarre, je verbreekt een overeenkomst, krijgt daar feedback over, en dan ben je verdrietig ? Hij is wel terecht hoor als datgene wat de feedbackgever beweert ook daadwerkelijk klopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-10 20:38
Als ik even naar de regels kijk was er al een overeenkomst (de andere Tweaker stond klaar om het product op te halen) en die heb je destijds toen verbroken.

Dus ik snap niet helemaal wat je nu wilt gezien de review destijds terecht was.

Ik zou zeggen wacht tot andere Tweakers je positieve reviews geven als je iets verkoopt en vanzelf zal je dan een reputatie verdienen, ipv dat je het nu min of meer eist door het laten weghalen van oude slechte reviews die wel terecht waren.

[ Voor 33% gewijzigd door _Drake_ op 14-07-2015 12:09 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:33

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zoals hierboven al aangegeven: als je al een overeenkomst had, is het verre van netjes die te verbreken. De beoordelingen lijken me dus op zijn plaats en zullen niet verwijderd worden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 200% gewijzigd door SaphuA op 29-01-2016 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:32
Je kruipt wel een beetje in de calimero-rol. Dat de andere partij geen perfecte feedback heeft was ook al zo vóór 2 juni 2013 toen je de advertentie plaatste. Dan kun je zulke informatie beter meenemen in je overweging om wel of niet tot een overeenkomst te komen. Er een overeenkomst eenzijdig om ontbinden is, nouja, raar. En om het achteraf er als versterking van je argument er bij te halen is zéker niet charmant.

En wat had je koper anders moeten communiceren dan ? Als je een overeenkomst sluit verkoop je het niet aan een ander, zo overzichtelijk moet het zijn. Realiseer je dat je in feite in gebreke blijft en het theoretisch gezien tot bij de rechter uitgevochten kan worden (!) Geen normaal mens die zich er aan waagt maar het zou kunnen, en je verliest het ook nog eens.

Verder doet de hoeveelheid reacties en/of karma niets af aan je recht om een (positieve of negatieve) beoordeling te geven. Dat recht heb je sowieso, met als enige voorwaarde dat er sprake van een overeenkomst is.

Tevens: wat is er mis mee om na afloop van een deal aan de ander te vragen om feedback over de deal ? Dat kun je zelfs aanpakken in de vorm van 'ik zal zodadelijk ook nog even feedback voor je achterlaten' (als je iets ophaalt, bij vertrek) of 'ik heb feedback voor je achtergelaten' (als je reageert op de ontvangst van een pakketje). De trigger dat je zelf feedback weggeeft is meestal genoeg om ook nette feedback terug te krijgen :) En ja, een ontevreden klant zal eerder wat roepen dan een tevreden, zo werkt dat overal ;)

edit:

Zie de warning nu, het bijeen brengen van de partijen is volgens mij niet echt meer aan de orde, hopelijk wordt mijn reactie niet al te zeer als ongewenst beschouwd :$

[ Voor 5% gewijzigd door Carpento op 16-07-2015 10:34 ]

Pagina: 1

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.