Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• erwindew
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik zoek een?
Lumia 640 of 735

Wat is je budget?
budget is tussen deze 2 telefoons

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
zakelijke mail en prive gebruik. Moet redelijke goede foto's kunnen maken.

Wat heb je zelf al gevonden?
dat de lumia 640 glance heeft. Maar de 735 een beter scherm

Welke vragen heb je hier nog over?
De 640 heeft als + punt Glance. Maar heb ik het gevoel dat de camera van 735 weer beter is. Ja ik weet dat ik beter dan voor de 640 XL kan gaan. Maar het is een zakelijke telefoon en heb nog niet genoeg telefoon budget gespaard en ik vind het scherm te groot. Graag jullie ervaringen/meningen.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:46
Ga voor de camera boven Glance. Als je naar je scherm gaat kijken voor notificaties kun je net zo goed het scherm even aanzetten om de notificaties te zien.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Glance is ook wel erg prettig hoor, gebruik het behoorlijk veel op mijn L820, gewoon de makkelijkste manier om te zien of er nog wat binnen is gekomen, en ideaal als bureau klokje.

Maarja, opzich kun je ook dan wel direct even op het knopje drukken om dat tevoorschijn te toveren.

Ik wou zeggen dat de 735 als voordeel een dedicated cameraknop heeft, maar, blijkbaar is dat niet zo.

Eigenlijk zijn die dingen behoorlijk identiek, als je kijkt naar http://tweakers.net/price.../436707;413722/categorie/ zie je dat ook snel genoeg. Maar, gezien de 735 een OLED scherm heeft, zou ik die nemen, ziet er toch mooier uit dan een LCD naar mijn mening.

People as things, that’s where it starts.

• erwindew
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-07-2024
Dank voor jullie reacties. ik denk dat ik voor de Lumia 735 ga. Vind deze kwa vorm ook veel mooier.