Poker desktop

Pagina: 1
Acties:

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:43
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Pokeren, laptop is voor de andere zaken en wil een simpel desktopje erbij waar ik soepel op kan pokeren met Hold'em manager 2 draaiend. Met meerdere toernooitjes open en dat programma krijgt de laptop het vaak zwaar

Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de €400. Paar euro eronder of boven is geen probleem

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, heb helemaal niks voor de PC nog

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
http://hm2faq.holdemmanag...+run+Holdem+Manager+2%3F+

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, het merk maakt mij niet veel uit

Zat zelf te denken aan het desktopje uit de bbg
reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2015
Maar weet niet of ik het daar mee red, hoop dat jullie mij verder kunnen helpen _/-\o_

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 10:22

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Wat zijn de specificaties van de laptop? Als die het zwaar heeft is wellicht belangrijk dat we weten welke hardware daar in zit zodat we advies kunnen geven hoeveel zwaarder je desktop moet worden.

Wat ik zo lees over holdem manager 2 is dat het werkt met een database bestand wat na verloop van tijd flink groot kan worden en op hun website klinkt het alsof je best wat kracht kan gebruiken...

Verwijderd

Dat programma kan inderdaad best groot worden als je aardig wat speelt. Versta ik het goed dat er onder die € 400 ook randapparatuur als een monitor, keyboard, muis e.d. vallen? Anders gaat het moeilijk worden...

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:06
Als je voor €400,- alles wil hebben, wordt het lastig. Goedkoopste BBG systeem is rond de €230,- Samen met een monitor (€107) en Windows licentie (€75) zit je boven je budget. Hier zal dan nog een muis en toetsenbord bij komen.

Vervolgens heb je overal het goedkoopste van het goedkoopste en is het nog maar de vraag of je programma naar wens draait.

[ Voor 22% gewijzigd door Slaut op 13-07-2015 18:31 ]

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:38
Daarnaast zal je minimaal twee beeldschermen nodig hebben om wat toernooien te runnen en de HUD overzichtelijk te houden.

• Saitek
Rand apparatuur valt er buiten. Anders is het inderdaad praktisch onmogelijk.
Verder is het prima te doen op één scherm hoor, misschien een leuke investering voor later maar nu nog niet noodzakelijk.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:30

D4NG3R

kiwi

:)

Geef in het vervolg dan ook even aan dat randapparatuur al aanwezig is of met een apart budget word gekocht. ;)

Maargoed, je TS is een aardig eind op weg maar mist nog wat je zelf al hebt gevonden en waarom je denkt dat het voldoende is ja of nee. De goedkoopste BBG (die je al wel gevonden hebt) voldoet in principe al, maar schijnbaar bloat dit spel ontzettend na verloop van tijd, met een budget van €400 kan je bijvoorbeeld ook overwegen om voor een i5 4460 te gaan.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Saitek
Sorry van mijn late reactie, zijn een paar dingen tussen gekomen.

Aangezien het alleen hier voor gebruikt word lijkt mij de goedkoopste BBG idd voldoende, met een upgrade van de processor en wat extra ram geheugen. Zoals Danger zegt een i5 bijvoorbeeld. Lijkt in mijn ogen voldoende voor een simpele maar goed werkende poker desktop
Pagina: 1