Hey,
Heb onlangs een app gepubliceerd waarmee je makkelijk meerdere screenshots aan elkaar kunt plakken. (Voorbeeld hier, filmpje hier, zelf proberen hier). Hiermee zou je dus makkelijk gesprekken kunnen delen met vrienden.
Ik wilde in eerste instantie tablets uitsluiten, omdat:
Sensation: 540 x 960 pixels (~256 ppi pixel density)
Sensation XL: 480 x 800 pixels (~199 ppi pixel density)
Daarnaast lijkt heel het gezamelijke internet af te raden om compatible-screens te gebruiken, maar vooral ook omdat meestal tablets alsnog prima ondersteund kunnen worden.
Zou ik tablets uit moeten sluiten en zo ja, hoe kan ik het beste doen?
Heb onlangs een app gepubliceerd waarmee je makkelijk meerdere screenshots aan elkaar kunt plakken. (Voorbeeld hier, filmpje hier, zelf proberen hier). Hiermee zou je dus makkelijk gesprekken kunnen delen met vrienden.
Ik wilde in eerste instantie tablets uitsluiten, omdat:
- tablets vaak een niet meescrollend menu hebben, wat gekke resultaten geeft, en
- het resultaat middels de link niet leesbaar is op telefoons, door het relatief kleinere scherm
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <compatible-screens> <!-- all small size screens --> <screen android:screenDensity="ldpi" android:screenSize="small" /> <screen android:screenDensity="mdpi" android:screenSize="small" /> <screen android:screenDensity="hdpi" android:screenSize="small" /> <screen android:screenDensity="xhdpi" android:screenSize="small" /> <screen android:screenDensity="480" android:screenSize="small" /> <screen android:screenDensity="560" android:screenSize="small" /> <screen android:screenDensity="640" android:screenSize="small" /> <!-- all normal size screens --> <screen android:screenDensity="ldpi" android:screenSize="normal" /> <screen android:screenDensity="mdpi" android:screenSize="normal" /> <screen android:screenDensity="hdpi" android:screenSize="normal" /> <screen android:screenDensity="xhdpi" android:screenSize="normal" /> <screen android:screenDensity="480" android:screenSize="normal" /> <screen android:screenDensity="560" android:screenSize="normal" /> <screen android:screenDensity="640" android:screenSize="normal" /> </compatible-screens> |
Sensation: 540 x 960 pixels (~256 ppi pixel density)
Sensation XL: 480 x 800 pixels (~199 ppi pixel density)
Daarnaast lijkt heel het gezamelijke internet af te raden om compatible-screens te gebruiken, maar vooral ook omdat meestal tablets alsnog prima ondersteund kunnen worden.
Zou ik tablets uit moeten sluiten en zo ja, hoe kan ik het beste doen?
[ Voor 6% gewijzigd door MichielPH op 13-07-2015 15:28 ]